Simkaart geblokkeerd wegens spam virus

  • 6 March 2023
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Hoi 

 

mijn simkaart is al een week geblokkeerd! ik heb waarschijnlijk iets gedrukt waar een virus in zat.

ik moest mijn telefoon weer terug naar fabrieksinstelling zetten en dat heb ik gedaan maar mijn sim is nogsteeds geblokkeerd! dat is iets wat jullie moeten doen voor mij!

 

kunnen jullie mij helpen?

 

groeten, 

 

Eddie


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Edman1987 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Hey goedendag, 

mijn zoon heeft op een verkeerd link gedrukt waardoor zijn simkaart geblokkeerd is. Ik heb zijn iPhone al op fabrieksinstellingen gezet maar de Sim is nog steeds geblokkeerd.

zou u mij kunne helpen?

met vriendelijke groet,

per

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Perkash1912 

Ik zou je daar graag willen kijken wat ik voor je zoon kan betekenen. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kan ik controleren of het mogelijk is de simkaart te deblokkeren. Ik hoor graag van je!

Reageer