Beantwoord

Smsen code lukt niet naar 2244

  • 14 August 2021
  • 12 reacties
  • 4258 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Onlangs SMS ontvangen met code voor 5 unlimited data. Deze probeer ik nu te activeren door een SMS bericht met de code te versturen naar 2244 maar ik krijg foutmelding. Wat doe ik verkeerd?

icon

Beste antwoord door eric 14 August 2021, 15:54

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @carmenk , welkom bij de community.

Wat voor foutmelding krijg je te zien?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @carmenk 

Je kan maar 1 code per keer activeren, als er 1 ongeldig is dan kan je misschien eens een andere proberen?

Voor de ongeldige kan een moderator je dan helpen bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @carmenk  Welkom bij de Community van Tmobile!

Neem de code wel exact over, dus gebruik ook de hoofdletters.

Laat ons weten als het is gelukt!

Fijn weekend 

hoi, ik krijg de melding bericht kan niet worden verstuurd. Iemand anders smsen lukt wel. Ik heb rond 10u de klantenservice gebeld en er zou met mij contact worden gezocht, tot op heden nog niets vernomen.

Code is niet eerder gebruikt en heb de exacte code overgenomen. Overigens als je de link uit de email gebruikt dan komt code en nummer  waar je naar toe smst  er automatisch te staan.

 

Ik hoop dat ik vandaag nog gebeld word voor een oplossing of middels dit forum natuurlijk :-)

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Als je het niet kan versturen naar een verkort nummer heb je waarschijnlijk een Android/ Samsung toestel. Als je daarmee ooit een verkorte code hebt proberen te versturen waarschuuwd het standaard dat er hoge kosten aan verbonden zijn en vervolgens de vraag of je dit wilt blokkeren. Dan blijft die blokkade in je toestel actief.

Dit kun je zelf weer de-activeren. 

Ga naar instellingen -》 applicaties-》 applicatiebeheer-》 meer -》 systeem apps weergeven -》 Berichten service-》 premium sms verzenden -》 altijd toestaan

Dus niet gewoon naar berichten gaan maar naar berichten service 😉😉

 

Spaties voor of na de code willen ook wel eens roet in het eten gooien. Check dat eens. Hier ging ik een keer de mist mee in.

Eric, dank voor je tip! het is gelukt! super! groet Carmen

Reputatie 7
Badge +14

Eric, dank voor je tip! het is gelukt! super! groet Carmen

Mooi! Succes met het internet leegtrekken.

Mijn zoon zit in Duitsland en wil graag de 5 dagen gratis Unlimited activeren via 2244.

Kan dit wel vanuit buitenland? En zo ja, hoe dan :-)

 

Reputatie 7
Badge +14

De gratis 5 dagen Unlimited zijn alleen bruikbaar binnen Nederland.

Dit werkt niet, ik kreeg een unlimited code van 7 dagen, en kon geen activatie SMS versturen naar 2244, dus ik premium aangezet in mijn telefoon en bij youfone, mijn telefoonprovider, en mijn SMS nummer aangepast in mijn telefoon, maar ik kan nog steeds geen sms naar 2244 versturen met activatiecode, 2244 weigert gewoon een sms te ontvangen.

Dus die zogenaamde oplossing is geen oplossing, ik heb de code exact zo ingetypt, hoofdletters etc correct, en geen spaties in de code, en 2244 weigert gewoon mijn sms te ontvangen.
Dus nu is mijn internet afgesloten door KPN, ik moet gewoon betalen aan T-Mobile terwijl er geen dienst geleverd wordt, en ik kan ook mijn unlimited internet code niet verzilveren, dus ik heb niets..

bedankt, T-Mobile, fantastische service hebben jullie.
Ik heb dus wel direct de automatische incasso geblokkeerd dus morgen kan er niets afgeschreven worden, wie niet levert, krijgt geen geld.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Marcurios   Heb je gelezen wat er in het andere onderwerp als antwoord wordt gegeven door @Jason?

klik even Hier om het terug te lezen.

 De SMS code werkt alleen met een TMobile abonnement of een TM prepaid kaart.

Hopelijk komt er snel een oplossing.

Groetjes! 

 

Reageer