Beantwoord

Startdatum verlenging? (sim-only)

  • 26 May 2022
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Ik heb sinds 2018 een T-Mobile mobiel abonnement. Ik wil nu een sim-only abonnement afsluiten (is goedkoper voor meer MB’s). Als ik Sim-Only vandaag bestel, stopt mijn huidige abonnement dan meteen? / Wat wordt de start-  en betaaldatum? Ik heb namelijk nu tot 14-06 al betaald met mijn huidige abonnement.

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 May 2022, 20:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @lisannene  Welkom in de community.

Heel slim van je uiteindelijk kan dat goedkoper zijn. 
Ga even langs een TM shop daar kan je al je wensen kenbaar maken zodat je zeker weet dat het helemaal goed komt

Succes!
 

Hallo @lisannene  Welkom in de community.

Heel slim van je uiteindelijk kan dat goedkoper zijn. 
Ga even langs een TM shop daar kan je al je wensen kenbaar maken zodat je zeker weet dat het helemaal goed komt

Succes!
 

Dus jij weet ook niet wat dan de ingangsdatum is van dit nieuwe contract? En of dan bij het aangaan van een nieuw contract mijn huidige (al betaalde) contract per direct vervalt?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lisannene 

Ik heb mijn mobiele abonnement begin mei verlengd, indien je huidige abonnement maandelijks opzegbaar is dan gaat je nieuwe abonnement dezelfde dag nog in, de factuurdatum blijft gelijk aan de factuurdatum van de afgelopen facturen.

Je kunt je huidige simkaart blijven gebruiken.

Nieuwe Sim-Only bestellen? Dan is de ingangsdatum het moment wanneer de verkoper een goedkeuring heeft ontvangen van T-Mobile en dus binnen enkele uren of dagen.

Als je verlengt dan gaat deze in vanaf het moment dat je huidige overeenkomst verloopt, is deze al contractvrij dan gaat het nieuwe abonnement dezelfde dag nog in.