Beantwoord

Status bewindvoering code?

  • 24 June 2021
  • 7 reacties
  • 850 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goeiedag, ik kan mijn abonnement verlengen en heb toestemming van me bewind voerder.

Op 10 Juni hebben ze gemaild naar de desbetreffende afdeling, nu 14 dagen later nog geen bevestiging dat ik kan verlengen.

Kan iemand dat nagaan? Of moet ik me bewindvoerder opnieuw een verzoek laten indienen en zodoende weer tot max 14 dagen wachten?

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Dave 25 June 2021, 08:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Mario.B  Wat leuk dat je weer wil verlengen.

Welk abonnement kies je? Met of zonder telefoon? 

De verwerking duurt ongeveer 14 werkdagen. Ik denk dat je nog heel even geduld moet hebben.

Om je te helpen zal ik morgen aan de moderators vragen of ze het even kunnen nakijken. 
Wie weet komen ze snel met een antwoord.(als ze dat kunnen) 

Had ze graag nu al op jouw onderwerp gewezen maar ze zijn denk ik aan het koken,relaxen, of onderweg naar huis.
MVG Cristien

Reputatie 7

Hoi @Mario.B,

Begrijpelijk dat je hier spoedig uitsluitsel over wilt hebben! 

Ik kan jouw nu niet direct verder helpen, maar jouw bewindvoerder heeft contactgegevens ontvangen van de afdeling die deze verzoeken in behandeling neemt. Hij/Zij kan via die weg contact met mijn collega's opnemen om te controleren of de bevestiging goed is ontvangen en/of wat er nu nog moet gebeuren.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag!

Hoi @David,

 

 

Bewindvoerder heeft vorige week de status opgevraagd en geen reactie ontvangen.

Tot op heden kan ik dus nog niet verlengen.

Mijn bewindvoerder en ik vinden dit geen service.

Wat zijn mogelijkheden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mario.B 

De verwerkingstijd is 14 werkdagen dus je kan aan je bewindvoerder vragen of die al verstreken zijn. Mocht dat het geval zijn dan kan je bewindvoerder opnieuw contact opnemen met de desbetreffende afdeling per brief of e-mail. 

Ik hoop dat het snel in orde wordt gemaakt.

Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen is het zo dat er al 3x contact is geweest.. Ik zou met spoed worden teruggebeld..(was vorige week woensdag)... Ook word ik elke x van het kastje naar de muur gestuurd.. Ik bel de KLS en krijg te horen dat ik de volgende dag terug moet bellen want de juiste afdeling is niet aanwezig, maar deze meneer kon mij vertellen dat als ik de volgende dag terug zou bellen het dan wel geregeld zou worden... 28dec is het mailtje de deur al uitgegaan dus we zitten nu op dag 20.. Nu lees ik dat de aanvraag dan opnieuw gedaan moet worden?  Ik baal een beetje van de service.. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lorettaa 

Ik heb zelf geen inzicht in die gegevens daar gaat een andere afdeling over. Ik zou je adviseren om je bewindvoerder direct contact te laten opnemen met de desbetreffende afdeling zodat ze jullie meer duidelijkheid kunnen geven. Ik hoop dat het lukt!

Ondertussen is er contact opgenomen alleen kreeg mijn bewindvoerder jullie niet te pakken.. hij heeft nog maar een mailtje gedaan...

Reageer