Beantwoord

T-Mobile mobiel abonnement opzeggen, wel account Deezer behouden

  • 30 March 2023
  • 2 reacties
  • 228 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

 

Sinds lange tijd heb ik een mobiel abonnement van T-Mobile met Deezer Vast. Helemaal fijn. Helaas ga ik T-Mobile verlaten, maar wil ik wel mijn Deezer behouden. Dus niet alleen playlist overzetten, dat lukt me wel, maar ook alle afgespeelde muziek etc die mijn flow bepaalt.


M.a.w. kan ik na opzeggen mijn Deezer account bij Deezer zelf gaan betalen en mijn user daar behouden?

 

Groet,

Robert

icon

Beste antwoord door Rkam 30 March 2023, 12:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Robert,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Is daar een bijzondere reden voor? Mochten we je kunnen houden dan doen we dat natuurlijk graag!

Ik ben zelf ook echt een Deezer fan dus snap je vraag helemaal. Je Deezer Vast bundel loopt via ons tot het einde van je contract. Daarna kan je via Deezer zelf een abonnement afsluiten. Via deze pagina kun je een abonnement bij ze afsluiten en als je vragen hebt over Deezer kun je ook bij ze terecht. 

Ik hoop dat je zo verder komt en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zoals bijvoorbeeld jou bij ons houden, let me know! :) 

Hi Robert,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Is daar een bijzondere reden voor? Mochten we je kunnen houden dan doen we dat natuurlijk graag!

Ik ben zelf ook echt een Deezer fan dus snap je vraag helemaal. Je Deezer Vast bundel loopt via ons tot het einde van je contract. Daarna kan je via Deezer zelf een abonnement afsluiten. Via deze pagina kun je een abonnement bij ze afsluiten en als je vragen hebt over Deezer kun je ook bij ze terecht. 

Ik hoop dat je zo verder komt en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zoals bijvoorbeeld jou bij ons houden, let me know! :) 

 

Hi Hajar,

Bedankt voor het snelle antwoord. Via Deezer kreeg ik te horen dat na opzegging het Deezer-account wordt omgezet van Premium naar Free. Daarna kan ik het weer upgraden, want reclames zijn tenenkrommend ;)

Groet,

Robert

Reageer