T-Mobile Samen aanpassing doorvoeren

  • 8 January 2023
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 2

Ik heb een familielid met een Stel Samen & Stel Bij met onbeperkt bellen en onbeperkt (traag) internet die contractueel heeft gelopen van (niet schrikken) juni 2008 tot juni 2010. Sindsdien is er echter niets aan het abonnement meer veranderd en loopt die tot de dag van vandaag zo door. Sinds die tijd is er ook een T-Mobile Samen groep aanwezig en daarbij kon je een cadeau kiezen. Die staat ingesteld op 2,50 korting per maand. Ik heb nog een ander familielid met hetzelfde abonnement uit dezelfde periode en daar hebben we een jaar of twee terug het “cadeau” kunnen aanpassen van 2,50 korting naar een internetbundel van 750 MB geldig binnen Nederland. Voor dit abonnement zou ik dat eigenlijk ook willen doen, echter lijkt er binnen My T-Mobile niets meer terug te vinden zijn over T-Mobile Samen. Een oude URL die ik gevonden heb om T-Mobile Samen te beheren, geeft aan dat de pagina op slot zit.

Weet iemand of er nog mutaties zijn te doen aan een T-Mobile Samen groep? Ik zag toevallig een ander topic van een maand geleden, waarbij het iemand nog wel gelukt is T-Mobile Samen instellingen in te zien: 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

In dat oude topic moest er een lid uit de groep. Dat kan nog net, maar verdere aanpassingen zijn niet meer mogelijk.

Reputatie 2

Ik zie de groep ook niet meer staan, ik kan niks meer van T-Mobile Samen terugvinden in My T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +9

@HugoB 

Ik zie dat je al wat meer informatie hebt gekregen. Als iemand van jullie een abonnement heeft dat is afgesloten vanaf 29 januari 2018 dan kan je geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen. Heeft de beheerder misschien de groep stopgezet? Als je wil dan kan ik ook met je meekijken. Ik heb hiervoor wat gegevens nodig. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag mee. 

Reputatie 2

Ik ga een privébericht sturen. Ja het is een abonnement uit juni 2008 tot 2010, als ik het me goed kan herinneren is die persoon ook de beheerder. De T-Mobile Samen korting loopt in ieder geval nog steeds, dus op basis daarvan zou ik zeggen dat de T-Mobile Samen groep nog loopt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @HugoB 

Bedankt voor de gegevens. Ik heb gereageerd op je bericht en aangegeven dat het jammer genoeg niet meer mogelijk is om het T-Mobile Samen cadeau te wijzigen. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reageer