Beantwoord

Te vroeg verlengd

  • 12 June 2021
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Deze week dacht ik mijn t-mobile abonnement te hebben verlengd, maar blijkbaar heb ik een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Nummerbehoud is geweigerd, want ik kan pas 6 juli mijn contract verlengen (ik was een maand te vroeg).

Het bestelde toestel heb ik ontvangen (en volledig betaald), maar ik kan het nieuwe contract niet vinden in mijn t-mobile. Is dit volledig geweigerd en kan ik vanaf 6 juli het abonnement gewoon verlengen?

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 June 2021, 20:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dvda 

Ik wil graag met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met het nieuwe 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dvda 

Als je een nieuwe abonnement hebt afgesloten en nummerbehoud is geweigerd dan krijg je gewoon een nieuwe nummer denk ik.

Wacht even op een reactie van een moderator of bel de klantenservice om hem te laten annuleren.

Voor een nieuwe abonnement dien je een nieuwe T-Mobile account aan te maken omdat het nieuwe abonnement een nieuwe klantnummer heeft.

Je huidige abonnement zou je dan gewoon kunnen verlengen volgens mij (check het in je account).

Reageer