Beantwoord

Telefoon abonnement vervroegd opzeggen

  • 20 September 2022
  • 8 reacties
  • 2708 Bekeken

Hey! Ik zou graag weten wat de mogelijkheden zijn om mijn abonnement vroegtijdig op te zeggen. Ik heb gehoord dat de moderators dit kunnen doen dus ik hoop dat ze me daarbij kunnen helpen :)

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 September 2022, 23:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @acollee1 

Je kunt kiezen of je je nummer wilt behouden of niet. Indien je je nummer wilt behouden dan kan je aangeven dat je wilt overgaan op een prepaid aansluiting.

Vervroegd opzeggen kost je €13,50 × het aantal resterende maanden + het toestelkrediet dat nog betaald moet worden indien van toepassing.

Bij het opzeggen hoort een opzegtermijn van 1 maand.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @acollee1 @Waqqas, kleine toevoeging: bij vervroegd opzeggen betaal je 50% van je maandelijkse kosten (toestelkrediet en kortingen niet meegerekend) x het aantal resterende maanden tot het einde van je abonnement. Dit wordt gezien als een '’schadevergoeding abonnement'’. De hoogte hiervan is dus afhankelijk van je maandelijkse bundelkosten. Daar betaal je dus de helft van voor de resterende maanden tot en met het einde van je contract. Je toestelkrediet dien je volledig af te betalen. Je kunt hierna dan kiezen om je contract af te laten lopen of het contract om te laten zetten naar een PrePaid-aansluiting. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Hoi @acollee1 @Waqqas, kleine toevoeging: bij vervroegd opzeggen betaal je 50% van je maandelijkse kosten (toestelkrediet en kortingen niet meegerekend) x het aantal resterende maanden tot het einde van je abonnement. Dit wordt gezien als een '’schadevergoeding abonnement'’. De hoogte hiervan is dus afhankelijk van je maandelijkse bundelkosten. Daar betaal je dus de helft van voor de resterende maanden tot en met het einde van je contract. Je toestelkrediet dien je volledig af te betalen. Je kunt hierna dan kiezen om je contract af te laten lopen of het contract om te laten zetten naar een PrePaid-aansluiting. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Hey @Pharwin Zou jij voor mij kunnen kijken hoeveel ik nog zou moeten betalen als ik dit zou doen? 😃 Ik kan de gegevens via PB sturen?

 

Ik zou het nummer willen behouden, maar dan naar een andere provider.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @acollee1 jammer om te lezen dat je de overstap naar een andere provider gaat maken. Is er iets wat ik voor je kan betekenen, waardoor je van gedachten gaat veranderen? Mocht dat niet het geval zijn, dan kan ik het zeker voor je checken, geen probleem! Kun je mij een DM sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer? Dan check ik het gelijk voor je na! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Kun jij mij hiermee helpen? Ik heb afdeling zakelijk gebeld. Zij geven aan dat zoiets niet mogelijk is. Ik zie graag wat mijn opties zijn. Bedankt! 

Reputatie 6
Badge +6

@Pharwin Kun jij mij hiermee helpen? Ik heb afdeling zakelijk gebeld. Zij geven aan dat zoiets niet mogelijk is. Ik zie graag wat mijn opties zijn. Bedankt! 

Hey! Uiteraard kijk ik met je mee wat er mogelijk is. Kun je mij een DM sturen met je bedrijfsnaam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Kun jij mij hiermee helpen? Ik heb afdeling zakelijk gebeld. Zij geven aan dat zoiets niet mogelijk is. Ik zie graag wat mijn opties zijn. Bedankt! 

Hey! Uiteraard kijk ik met je mee wat er mogelijk is. Kun je mij een DM sturen met je bedrijfsnaam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hey @Pharwin van Odido , zou je voor mij ook kunnen kijken wat het zou kosten om mijn abonnement vervroegd op te zeggen met het behouden van mijn nummer, zodat ik gelijk een nieuwe abonnement + toestel kan nemen bij Odido. Mvg.

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @ebuhafiza, tuurlijk, geen probleem! Ik zag dat je al een privébericht had gestuurd, waar ik je zojuist van een reactie heb voorzien. Ik spreek je daar graag verder! 

Reageer