Teveel betaald voor extra data

  • 25 March 2023
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Goedenavond, 

 

Ik hab een abonnement met 10 gb data. De afgelopen maanden was dit niet voldoende dus heb ik meerdere Mb-aanvullers gekocht. Hierdoor waren de facturen dusdanig hoog dat het veel voordeliger was geweest om mijn abonnement te verhogen naar onbeperkt data.

Ik ben al jaren een tevreden klant van T-Mobile maar had toch gehoopt dat ik bij zoiets een melding o.i.d. had ontvangen zodat ik niet veel te veel betaal voor iets wat veel goedkoper had gekund door middel van een simpele aanpassing in het abonnement.

Ondertussen heb ik mijn abonnement aangepast naar onbeperkt data en betaal ik hiervoor een X-bedrag per maand. De maanden hiervoor heb ik veel meer betaald dan dit X-bedrag, kan ik dit geld terugkrijgen?

 

met vriendelijke groet,

Een hoopvolle klant

eric 1 jaar geleden

Hoi @Drogba , welkom bij de community. 

Als je vooraf een bepaalde hoeveelheid data koopt, dan is een grotere bundel goedkoper qua GB dan een.kleinere. je geeft een soort commitment af voor die hoeveelheid en dat uit zich in een lagere prijs.

Hetzelfde zie je bij klanten die een kleine minutenbundel kopen, er dan overheen gaan en een prijs per minuut extra betalen. Als ze dan nadien een unlimited minuten bundel kopen en dus een commitment voor een meerprijs geven krijg je een betere deal. Maar de minuten die los als extra zijn gefactureerd kunnen dan niet worden teruggestort. 

Je hebt nu de juiste keuze gemaakt. Gewoon zonder zorgen data gebruiken. Misschien heb je het de ene maand net niet nodig, de andere maand ga je er dik overheen,  maar je hoeft er nu niet meer overna te denken.  Geniet ervan!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Drogba , welkom bij de community. 

Als je vooraf een bepaalde hoeveelheid data koopt, dan is een grotere bundel goedkoper qua GB dan een.kleinere. je geeft een soort commitment af voor die hoeveelheid en dat uit zich in een lagere prijs.

Hetzelfde zie je bij klanten die een kleine minutenbundel kopen, er dan overheen gaan en een prijs per minuut extra betalen. Als ze dan nadien een unlimited minuten bundel kopen en dus een commitment voor een meerprijs geven krijg je een betere deal. Maar de minuten die los als extra zijn gefactureerd kunnen dan niet worden teruggestort. 

Je hebt nu de juiste keuze gemaakt. Gewoon zonder zorgen data gebruiken. Misschien heb je het de ene maand net niet nodig, de andere maand ga je er dik overheen,  maar je hoeft er nu niet meer overna te denken.  Geniet ervan!

Reageer