Beantwoord

Tijdelijk abonnement webcam 4G

  • 12 January 2022
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Ik heb een nieuw abonnement nodig om een webcam te laten draaien op het strand. Dat gaat per strandseizoen. Kan ik  het in de wintermaanden on hold zetten? En kan ik direct 10 GB krijgen, dan hebben we direct genoeg 

 

icon

Beste antwoord door eric 12 January 2022, 15:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Hendrik D. 

Voor alleen een dataverbinding zou je kunnen volstaan met een simonly data sim.

De looptijd van zo'n abonnement is 1 of 2 jaar. Je kunt in de wintermaanden wel de bundelgrootte verlagen tot het minimum zodat de kosten lager worden, maar stopzetten of pauzeren kan niet.

Alternatief is een prepaid kaart. Je hebt dan bundels van 300 Mb die je kunt bestellen, of je betaald gewoon 10 cent mb.Dan zit je dus niet aan contracten vast.

 

 

Goedemorgen, ruim een week geleden heb ik een derde abbonement afgesloten voor een webcam voor 25 euro per maand. Vervolgens krijg ik twee keer een bericht dat ik niet in aanmerking kom voor korting en dat ik 35 euro moet betalen. Wat is dat nu weer voor gekheid. Ik heb getekend voor 25 en dan een paar dagen later dit. Ik dacht dat het een vergissing was, dat kan toch niet zomaar?

 

Reputatie 7
Badge +14

Wat voor abonnement heb je precies afgesloten? Bij €35 denk ik aan een Unlimited spraak en data abonnement waarop je €10 euro korting krijgt als klantvoordeel indien je ook een vast internet abonnement hebt?

Vergeet niet dat een spraak/data sim niet in een router mag worden gebruikt. Een data only sim wel, maar die kost bij Unlimited ook €35,- zonder klantvoordeel aftrek.

Als je nog binnen de 14 dagen na bestelling zit kun je het abonnement nog annuleren.

Ik heb eenzelfde abonnement afgesloten als de vorige 2 en dat heeft die jongen bij filiaal Naaldwijk voor mij geregeld en dat is voor 25 euro. Daarvoor heb ik getekend en dat is ook mondeling besproken. Toen heb ik die 3e losse bij die andere twee gevoegd in het overzicht en opeens schijnt er een probleem te zijn.

 

Mocht hij iets verkeerd hebben gedaan Eric wil jij het dan omzetten in de juiste, er volgen nog 2 abonnementen dit voorjaar 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Hendrik D. Ik ben ook maar een klant, ik kan dus niets voor je aanpassen. Maar je geeft nog niet aan wat voor abonnement je hebt afgesloten, is dat “unlimited”? De verkoper heeft je dan die prijs genoemd in combinatie met je vaste internet aansluiting van T-Mobile. Als je die inderdaad hebt, dan kun je zelf de 10 euro extra korting in gang zetten door in de my t-mobile omgeving jouw klantvoordeel te activeren.

Is dat nieuwe abonnement wel onder het juiste klantnummer geplaatst? Het leveradres van de vaste internet verbinding en het adres waarop de mobiele abonnementen staan moeten wel gelijk zijn.

 

Sorry dat eerste was me niet duidelijk

Bedankt voor de tip