Beantwoord

Toestelflexibiliteit

  • 12 April 2023
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Hoe kan ik toestelflexibiliteit regelen? Moet ik dan mijn huidige sim only contract verlengen incl toestel (wat niet lukt, want ik heb nog meer dan 4 maanden te gaan op dat contract) of een nieuw contract afsluiten met nummerbehoud? 

icon

Beste antwoord door Cristien 12 April 2023, 09:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Corinnevdv Welkom in de Community.

 T-Mobile Toestelflexibiliteit

Heb je een T-Mobile Go Sim Only die je hebt afgesloten omdat je dacht dat je nog wel even met je telefoon kon doen, maar krijgt deze nu toch kuren? Dan heeft T-Mobile de oplossing voor je:

Heb je nu een Sim Only Go-abonnement van T-Mobile, dan kun je deze eenvoudig vervroegd verlengen met een abonnement met telefoon.

Het mooie is, je nieuwe abonnement gaat meteen in. Je huidige abonnement wordt dan stopgezet, dus je zit niet met dubbele kosten.

Dit kan niet hier, je moet er echt voor naar een winkel van T-Mobiel

 https://www.t-mobile.nl/winkels

Voordeel is dat ze je alles kunnen uitleggen en verder helpen.

Groetjes

@CrisTien dankjewel, duidelijk! 🙂

Mijn telefoon is ook langzaamaan aan het overlijden en ik heb de optie toestel flexibiliteit ook erbij. Ik wil een Samsung Flip 3, maar die kan ik niet eens kiezen, alleen de 4 en buiten dit moet ik een aanbetaling doen van ruim €400, om vervolgens maandelijks de rest te betalen bij m'n abbo. Vind het raar die hoge aanbetaling hoor. Hoor graag van jullie.

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jezz72 ,

T-mobile biedt zelf een 'beperkte ' selectie van toestellen aan. Omdat de flip 5 nu al bestelbaar is, kun je naast dat nieuwste model ook nog de 1 eerder model kiezen, maar dan houdt het op.  Mocht je toch nog een ouder model willen, dan kun je kijken bij de diverse retailers zoals mediamarkt,  belsimpel.nl of mobiel.nl

 

Reageer