Beantwoord

Toestelflexibiliteit in welke winkels aan te vragen?

  • 14 January 2023
  • 5 reacties
  • 440 Bekeken

Beste lezers,

 

Ik wil graag een nieuw toestel aanschaffen middels toesrelflexibiliteit. Alleen op dit moment is het een stuk voordeliger om te verlengen met een S22 Ultra bij de Mediamarkt ipv in de online T-Mobile shop.

 

Ik het mogelijk om gebruik te maken van toesrelflexibiliteit wanneer ik verleng met toestel bij de Mediamarkt of bij welke andere winkel dan ook? Ik kan in de voorwaarden geen lijst met aanbieders vinden.

 

Mvg Dennis

 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 14 January 2023, 19:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Toestel flexibiliteit,  dus eerder dan 4 maanden voor afloop van je abonnement deze verlengen met een nieuw toestel kan alleen direct bij t-mobile. Retailers zoals Mediamarkt bieden dit niet aan. Daar kan het gewoon verlengen vanaf 4 maanden voor afloop van je huidige abonnement. 

Toestel flexibiliteit,  dus eerder dan 4 maanden voor afloop van je abonnement deze verlengen met een nieuw toestel kan alleen direct bij t-mobile. Retailers zoals Mediamarkt bieden dit niet aan. Daar kan het gewoon verlengen vanaf 4 maanden voor afloop van je huidige abonnement. 

Dag Eric,

 

 

 

Bedankt voor je antwoord.

Ik twijfel omdat ik bij Belsimpel en bij Mobiel.nl de volgende informatie heb gevonden:

 

Mobiel.nl vraagt €40 voor toestelflexibiliteit

https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact/providers/welke-extra-s-heeft-mijn-provider/t-mobile-toestelflexibiliteit

 

Belsimpel biedt het ook aan, maar vermeld geen kosten

https://www.belsimpel.nl/info/dossiers/t-mobile-toestelflexibiliteit

 

Zeker weten dat het alleen bij T-Mobile kan? Begrijp me niet verkeerd, want ik wil het niet beter weten. Maar juist omdat de ene aanbieder het wel vermeld en de ander niet en ik van jou hoor dat het alleen bij T-Mobile kan, maakt dat het niet duidelijk is. Tenzij je het zeker weet, dan zou T-Mobile wellicht aan deze aanbieders moet laten weten dat dat niet mag.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @DvDinter  Het kan ook bij Belsimpel maar dat kost extra geld of je dan nog goedkoper uit bent moet je even zelf uitrekenen

Bij de Mediamarkt gaat dit niet! 

Uitleg Toestelflex  van Belsimpel 

Uitleg Toestelflex van Mobiel.NL 

Let op dit gaat alleen als je nu gebruik maakt van Sim-only 

Je hebt ook nog de mogelijkheid om van Early- renewal gebruik te maken 

Succes

Reputatie 7
Badge +14

Kijk, Cristien heeft nog wat retailers gevonden !

Beide bedankt voor jullie hulp! Ik weet voldoende.

 

Dennis 

Reageer