Beantwoord

Toestelkrediet afbetalen en nieuwe kizen

  • 18 July 2021
  • 2 reacties
  • 2477 Bekeken

Goedendag, Ik heb net mijn abonnement (sim only) verlengd met een toestel (Galaxy S20 FE) maar hij is iets te groot voor mij... Als ik nou zou het hele toestelkrediet bedrag afbetalen kan ik dan weer abonnement verlengen met nieuwe toestel? Of is het mogelijk om actuele toestel inruilen tegen een andere en abonnement aanpassen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 18 July 2021, 11:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @cojesthe 

Ik denk niet dat je na het afkopen van het toestel een nieuwe kan kiezen, het abonnement heeft een duur van 1 of 2 jaar dus die kan je pas verlengen vanaf 4 maanden vóór de einddatum.

Als je nog in je 14 dagen bedenktijd zit dan zou je je abonnement nog kunnen annuleren, toestel terugsturen en een nieuwe abonnement nemen.

Goedendag, Ik heb net mijn abonnement (sim only) verlengd met een toestel (Galaxy S20 FE)

 

Zoals Waqqas al zegt, indien de verlenging niet langer geleden is dan 14 dagen kun je deze verlenging nog ongedaan maken en het toestel retourneren.

 

Als ik nou zou het hele toestelkrediet bedrag afbetalen kan ik dan weer abonnement verlengen met nieuwe toestel?

 

Nee, je zal als je buiten de 14-dagen zichttermijn zit het toestelkrediet moeten afbetalen EN daarnaast ook het abonnement moeten afkopen.

 

Of is het mogelijk om actuele toestel inruilen tegen een andere en abonnement aanpassen?

Neen, dit is niet mogelijk. Binnen de 14-dagen zichttermijn, kan je wel het toestel retourneren. In dat geval kun je afzien van de verlenging en als alles verwerkt is door T-Mobile en een nieuwe verlenging aangaan.

 

Let wel dat er mogelijk verschillen kunnen zitten in online en offline verlengen. Bovengenoemde is sowieso van toepassing op online verlengen, bij het verlengen via de winkel kunnen andere voorwaarden gelden daar fysieke winkels niets te maken hebben met zichttermijn (lees; wet Kopen op Afstand).

Reageer