Beantwoord

Verhuizen naar het Buitenland

  • 25 August 2022
  • 3 reacties
  • 703 Bekeken

Ik ga deze maand verhuizen naar het buitenland. Mijn abonnement loopt tot 15 januari. Als ik nu mijn abonnement wijzig naar een lager bedrag, wordt het automatisch verlengd een jaar meer? Of blijft de einddatum precies hetzelfde? Ik heb mijn eigen telefoon dus geen toestel kosten erbij.

Als ik het contract wil afkopen nadat het verlaagt is, mag dat?

Ik kijk naar wat goedkopper komt…

Mvg

Bedankt

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 25 August 2022, 08:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Rcmoreira73 

Als je verhuist en je abonnement wilt stopzetten dan kun je ervoor kiezen om je abonnement af te kopen. Als je liever het abonnement wilt laten doorlopen en je bundel verlagen dan kan dat ook. Je kan dan wel alvast je abonnement opzeggen dan wordt je abonnement stopgezet na einde contract. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik het afkoopbedrag doorgeven en je eventueel verder helpen. 

Ik hoop dat je hiermee verder komt. 

Ik wil Mijn abo stopzetten want ik verhuis naar t buitenland. Mijn nr [persoonsgegevens verwijderd door Moderator]

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Jochumj  Het is niet slim om je telefoonnummer openbaar te zetten. 
als een moderator tijd heeft helpen ze je verder of bel even met de klantenservice om de opties door te nemen. Stopzetten is afkopen. 
Succes.
 

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200

Reageer