Beantwoord

"Verificatie sms" naar "geblokkeerde" simkaart...

  • 5 January 2022
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

Beste,

Ik probeer in te loggen op mijn T-mobile om allereerst mijn gegevens te wijzigen van het “abonement”  dat ik zou hebben afgesloten. Helaas is dit door fraudeurs gedaan, en dus is het toestel niet in mijn bezit, de simkaart ook niet (deze heb ik via klantenservice laten blokkeren) en nu wil ik dus op mijn t-mobile om het abonenment wat binnenkort afloopt stop te zetten om van de maandelijkse kosten af te zijn van iets waar ik nog geen 1x gebruik van het kunnen maken.

Je verwacht dat zo’n my-tmobile site ‘slim’ genoeg is om te zien ‘hee, geen actieve simkaarten voor dit 06 nr. kom laten we een bevestigingscode per e-mail opsturen’  maar nee, de pagina probeert serieus een SMS te sturen naar een geblokkeerd nummer! 

Ik had dit waarschijnlijk al eerder moeten regelen maar ik denk er telkens aan buiten die stomme openingstijden van de klantenservice en gewoon een e-mailtje sturen kan ook niet (meer) dus dacht laat ik het eens hier proberen. Iemand enig idee? hoe ik dat abo in mijn t-mobile krijg zonder activatie SMS en zonder de klantenservice te moeten bellen...

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 5 January 2022, 09:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

Probeer het eens via T-mobile webcare op Twitter. @tmobile_webcare

En anders moet een van de moderators je hier even verder helpen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Darkster 

Als ik het goed begrijp wil je graag je abonnement opzeggen? Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

 Hi @Darkster 

Als ik het goed begrijp wil je graag je abonnement opzeggen? Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.

Ok thanks, ik heeb een prive bericht gestuurd. Alvast bedankt en ik zie je reacti wel tegemoet.

 

Leon

Ik moet vandaag me simkaart nog geactiveerd hebben via email verificatie aub

 

Met vriendelijke groet ramon 't hoen

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ramon_pascal 

Ik zie in dit topic dat je bent verder geholpen. Veel plezier met je abonnement!