Afgelopen vrijdag mijn contract verlengd incl toestel direct bij t-mobile. Dat had ik eerst via mobiel.nl gedaan maar uiteindelijk weer geannuleerd omdat er zoveel mis ging, dat ik daar geen vertrouwen meer in had. Erg jammer om er dan nu achter te komen dat ‘t mobile dat ook niet doet. Ik twijfelde tussen onbeperkt bellen en 120 min (bel de laatste tijd niet veel). Gevraagd of als ik later toch zou besluiten het contact om te willen zetten naar onbeperkt of dat dan ook € 2,50 zou kosten of meer. Dat zou € 2,50 zijn. Wat schetst mijn verbazing, toen ik gisteren besloot om toch onbeperkt te willen moest ik daarvoor € 15.99 betalen ipv € 15. Geen enorm bedrag, maar het klopt niet met het antwoord dat ik vrijdag kreeg. Uit “coulance” heeft men nu € 12 gecrediteerd maar ik vind het toch niet helemaal fair.
Een ander punt is het toestelkrediet.
Specifiek gevraagd of ik dat, en het bedrag van de recycle deal vervroegd kan aflossen, dat werd bevestigd maar dat blijkt nu ook ineens niet te kunnen. Die recycle deal aflossen is nu nog niet meteen aan de orde, maar de mogelijkheid om de maandlasten nog wat te verlagen is er nu ook niet en ik baal daar enorm van omdat er andere informatie is verstrekt. Als ik dit namelijk had geweten had ik toch een Sim only afgesloten en de telefoon zelf aangeschaft. Na de feestdagen maar wéér contact gaan opnemen
Beste antwoord door Hajar van Odido
Bekijk origineel