Beantwoord

verlengen

  • 27 December 2022
  • 10 reacties
  • 277 Bekeken

Ik wil graag verlengen maar ben niet tevreden met het ‘aanbod’. 
Er is toch wel wat mogelijk voor klanten die al jaren bij T-Mobile zijn. 
 

icon

Beste antwoord door eric 27 December 2022, 15:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Skulle81 Je zou natuurlijk ook kunnen kijken naar andere sites met mogelijk een betere aanbieding. Ik ben zelf goed geslaagd in november tijdens BlackFriday bij Belsimpel, maar natuurlijk soms loont het om een beetje rond te shoppen. 

@Pharwin ik heb gisteren de verlenging geregeld. Telefonisch kwam ik er niet door. Dus heb maar genoegen genomen met het ‘aanbod’ die er stond

Ik wil graag verlengen maar ben niet tevreden met het ‘aanbod’. 
Er is toch wel wat mogelijk voor klanten die al jaren bij T-Mobile zijn. 
 

Ik was bij T-Mobile Utrecht maanden geleden geweest om mij abonnement te verlengen, de medewerker heeft mij geholpen en mij een aanbod "gratis" tablet gegeven, een maand later had ik een extra factuur gekregen, volgens de medewerker van de klantenservice het zou eenmalig zijn en dat het probleem opgelost zou zijn, tot nu toe krijg ik nog steeds facturen door de "gratis" tablet en mijn abonnement is helemaal niet verlengd in plaats daarvan ik heb een tweede abonnement gekregen die ik helemaal niet gebruik want de "gratis tablet" is niet bruikbaar.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @djuke01 , je post in iemand anders zijn topic.

'Gratis' tablet bestaan niet, wel kun je een data abonnement met afbetaling van een tablet nemen. Je hoeft dan niets in de winkel te betalen. Misschien heb je dat verkeerd begrepen.

Je hebt een bevestiging van dat abonnement meegekregen en in je mail gehad. Als je het daar niet mee eens was had je daarop moeten reageren. 

Ben al aan het rondkijken en zie dat ik ergens anders goedkoper uit ben voor hetzelfde als rechtstreeks verlengen bij T-Mobile. 
 

Vind het gewoon jammer dat ze vaste klanten geen scherpere aanbieding doen. Voor al die jaren mag en kan er toch wel wat tegenover staan. Ze verdienen genoeg aan ons

Reputatie 7
Badge +14

Een t-mobile spraak en data bundel kost bij iedereen hetzelfde. Waar retailers hun onderscheidend vermogen in behalen zijn combinaties met een toestel. Die kopen ze zelf in, soms ook in het buitenland, waardoor zij goedkopere aanbiedingen kunnen maken. Voor vragen en problemen met je toestel moet je dan wel weer bij die retailer zijn.

@Pharwin het zou gewoon mooier zijn als er voor vaste klanten iets meer korting geregeld kan worden. 
Neemt niet weg dat ik altijd zeer content ben met T-Mobile. 
Het allermooiste is dat ik de telefoon vandaag al geleverd heb gekregen. Had op 4-6 weken gerekend en niet op 2 dagen 😉🤭

Reputatie 6
Badge +6

@Skulle81 die gedachtegang snap ik volledig! Superfijn dat je je nieuwe pareltje al hebt ontvangen. Ik wens je veel plezier ermee en ook alvast een hele fijne jaarwisseling met een mooi en gezond 2023! ✨

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

@Skulle81 Wat tof dat je wilt verlengen, daar zijn we erg blij mee! Via deze weg kan ik je geen aanbod doen en daarom wil ik je vragen even te bellen met mijn collega’s op het nummer 0800-8104. Dit kan op werkdagen tussen 08:00 – 19:45 en op zaterdag tussen 09:00 – 17:15. Samen met mijn collega kun je alle mogelijke opties bespreken. Ik weet zeker dat we iets moois voor je hebben!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 6
Badge +6

@Pharwin ik heb gisteren de verlenging geregeld. Telefonisch kwam ik er niet door. Dus heb maar genoegen genomen met het ‘aanbod’ die er stond

 

@Skulle81 helemaal goed! Ik hoop dat je toch tevreden bent met aanbod. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

 

Reageer