Beantwoord

Verlengen met recycle deal

  • 20 October 2021
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Inmiddels mag ik mijn abonnement verlengen. Graag zou ik daarbij een nieuwe telefoon uitkiezen. Nu zie ik dat als ik inlog ik iets anders zie, dan wanneer ik als "bezoeker" / niet klant op de website een telefoon met mobiel samenstel. Als niet klant kan je namelijk kiezen voor de recycle deal, maar als ik ingelogd ben kan dat niet. Kun je als klant dus niet verlengen en kiezen voor de recycle deal?

Ik zou graag willen verlengen met telefoon in combinatie met de recycle deal. 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 21 October 2021, 10:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Yesyes  Wat fijn dat je een nieuw telefoon mag uitzoeken. Welke ga je kiezen?

Ik ben ingelogd en heb het even getest bij mij kan je wel voor recycle kiezen.

Wil je even al de cookies verwijderen, en of een andere webbrowser proberen?.

Ik hoor graag of je het dan wel ziet? recycle staat meestal iets onder aan! 
Let op je eventueel vorige toestel moet wel afbetaald zijn enz.

Goedemiddag @Yesyes  Wat fijn dat je een nieuw telefoon mag uitzoeken. Welke ga je kiezen?

Ik ben ingelogd en heb het even getest bij mij kan je wel voor recycle kiezen.

Wil je even al de cookies verwijderen, en of een andere webbrowser proberen?.

Ik hoor graag of je het dan wel ziet? recycle staat meestal iets onder aan! 
Let op je eventueel vorige toestel moet wel afbetaald zijn enz.

Dank voor uw reactie. In een andere browers krijg ik de optie recycle deal ook niet te zien als ik ben ingelogd met mijn tmobile account. Als ik uitlog zie ik de optie voor recycle deal wel staan. 

Mijn vorige toestel is volledig afbetaald.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yesyes 

Op de T-Mobile website kun je gewoon een abonnement samenstellen en dan onderaan kiezen voor verlengen. Werkt dat?

Hallo @Yesyes 

Op de T-Mobile website kun je gewoon een abonnement samenstellen en dan onderaan kiezen voor verlengen. Werkt dat?

Nee dat werkt ook niet zie ik als ik ingelogd ben, de ene keer staat dat er en dan klik ik erop en dan krijg ik een rood vlak met rood kruisje te zien. Als ik het opnieuw probeer dan staat er alleen bestellen en niet meer de verlengen knop.

Maar bij het verlengen zou ik graag gebruik maken van de recycle deal, maar zolang ik ingelogd ben staat dit er niet. Als ik uitlog en dan naar dezelfse telefoon ga dan kan het wel.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yesyes 

Ik wil je graag meer duidelijkheid geven. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je geen gebruik meer kan maken van de Recycle Deal. Dit was mogelijk vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement tot uiterlijk 21 dagen na het einddatum van je contract en dat was op 9 juli 2021. Als je binnen dat termijn geen keuze hebt gemaakt dan kan je niet meer kiezen voor terugverkopen. Op deze pagina kun je daar ook meer uitleg over vinden. Mocht je alsnog je toestel graag willen recylen, dan kun je gebruik maken van ons reguliere inruilprogramma.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hi @Yesyes 

Ik wil je graag meer duidelijkheid geven. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je geen gebruik meer kan maken van de Recycle Deal. Dit was mogelijk vanaf 4 maanden voor het einde van je abonnement tot uiterlijk 21 dagen na het einddatum van je contract en dat was op 9 juli 2021. Als je binnen dat termijn geen keuze hebt gemaakt dan kan je niet meer kiezen voor terugverkopen. Op deze pagina kun je daar ook meer uitleg over vinden. Mocht je alsnog je toestel graag willen recylen, dan kun je gebruik maken van ons reguliere inruilprogramma.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hoi! 

Dank voor je reactie. Ik wil mijn huidige telefoon niet recyclen (die heb ik in juli afgekocht). Ik wilde graag mijn abonnement verlengen en dan bij de verlening een nieuwe telefoon kiezen met recycle deal. Ik kreeg die optie bij verlengen van het abonnement niet te zien, vanochtend lukte dat wel en ik heb mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon gekozen met recycle deal.

Het is dus opgelost, dank voor de reacties.