Beantwoord

Verlengen niet mogelijk


Hallo

Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement willen verlengen. Dit is tot op heden niet gelukt. Er komt continue een foutmelding over een betaling. Ik heb echter geen openstaande facturen. 

 

Kunnen jullie dit regelen? Ik wil het goedkoopste sim only abonnement. Dit is volgens mij ca 11 per maand. 

icon

Beste antwoord door David 11 juni 2021, 09:46

Hoi @Rishano2020,

Tof dat je wilt verlengen bij ons! Hopelijk kunnen we dit gauw voor je waarmaken! 

Op dit moment kan ik de verlenging ook nog niet voor je regelen, in verband met de betaling die nog open staat of verwerkt moet worden. Ik denk dat er één van deze twee dingen aan de hand is: 

  • De betaling van 8 juni is nog niet volledig verwerkt, waardoor het systeem niet herkent dat de betaling gedaan is en je dus mag verlengen;
  • Er is een factuur van 5 maart van €0,-. Hier is niet voor afgeschreven, maar daardoor staat deze niet als ‘Betaald’ genoteerd. Wellicht dat dit een probleem vormt bij het verlengen en dat het daarom niet lukt. 

Ik houd dit topic bij me en controleer het maandag nogmaals. Als dan de optie nog steeds niet is vrijgegeven, dan lijkt het niet om oorzaak 1 te gaan en is het waarschijnlijker dat het door de tweede reden komt. Wanneer ik hier info over heb dan laat ik het natuurlijk direct weten.

Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt horen we het graag en anders zie je mij maandag weer verschijnen!

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rishano2020,

Tof dat je wilt verlengen bij ons! Hopelijk kunnen we dit gauw voor je waarmaken! 

Op dit moment kan ik de verlenging ook nog niet voor je regelen, in verband met de betaling die nog open staat of verwerkt moet worden. Ik denk dat er één van deze twee dingen aan de hand is: 

  • De betaling van 8 juni is nog niet volledig verwerkt, waardoor het systeem niet herkent dat de betaling gedaan is en je dus mag verlengen;
  • Er is een factuur van 5 maart van €0,-. Hier is niet voor afgeschreven, maar daardoor staat deze niet als ‘Betaald’ genoteerd. Wellicht dat dit een probleem vormt bij het verlengen en dat het daarom niet lukt. 

Ik houd dit topic bij me en controleer het maandag nogmaals. Als dan de optie nog steeds niet is vrijgegeven, dan lijkt het niet om oorzaak 1 te gaan en is het waarschijnlijker dat het door de tweede reden komt. Wanneer ik hier info over heb dan laat ik het natuurlijk direct weten.

Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt horen we het graag en anders zie je mij maandag weer verschijnen!

Bedankt voor je reactie.

Je kan uitgaan van de tweede optie. Dit is namelijk al een langere tijd zo. Was ook voor mijn factuur van juni. 

Krijg ik nog een reactie op mijn uitstaande vraag.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rishano2020 

Ik heb dit doorgezet naar onze technische specialisten. Zij gaan verder onderzoeken waarom het niet lukt. Je kan binnen 7 werkdagen een terugkoppeling verwachten zij zullen dan contact met je opnemen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost en dat je kan verlengen.

Door een storing in jullie systeem kan ik niet verlengen. Ben al bezig vanaf 3 juni. Wat gaat er mis bij jullie de winkel kan mij niet helpen telefonisch kunnen jullie mij niet helpen. Ik word niet geholpen. 
 

kan het nu eindelijk geregeld worden anders zeg ik het per direct op. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Drok123123 

Bij welke stap kan je niet verder via de T-Mobile website?

Wil je een sim only verlengen of een abonnement met toestel?

Indien het via de website niet lukt dan zou je ook eens kunnen kijken bij externe dealers zoals mobiel.nl of belsimpel.nl, daar kan het ook 🙂

Bij geen 1 maar het is duidelijk ik ben al 1,5 maand bezig. Waardeloos bedrijf dit kost mij zakelijk veel geld. Jullie hebben een fout in jullie systeem maar oplossen Ho maar echt anno 2021 te triest. Als ik vandaag niet kan verlengen dan wil ik per direct mijn nummer vrij en beëindiging contract. 
 

ik maak er anders een mega zaak van..! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Drok123123,

Waqqas is het als jij een klant en probeert je te helpen, hij is geen werknemer van T-Mobile, enkel een behulpzaam medelid! 

Ik wil graag voor je kijken wat er precies aan de hand is en of ik dat recht kan zetten voor je. Zou je mij via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan en mag ik namelijk meekijken in ons systeem. Ik zie je bericht graag spoedig verschijnen.

Hoe stuur ik privé 

Reputatie 7
Badge +19

@Drok123123 

Klik op @David om naar zijn profiel te gaan en vervolgens klik je op stuur bericht.

Inmiddels gedaan ..!

Reageer