Beantwoord

Verlengen niet mogelijk



Toon eerste reactie

26 reacties

Reputatie 7

Hoi @Rishano2020,

Tof dat je wilt verlengen bij ons! Hopelijk kunnen we dit gauw voor je waarmaken! 

Op dit moment kan ik de verlenging ook nog niet voor je regelen, in verband met de betaling die nog open staat of verwerkt moet worden. Ik denk dat er één van deze twee dingen aan de hand is: 

  • De betaling van 8 juni is nog niet volledig verwerkt, waardoor het systeem niet herkent dat de betaling gedaan is en je dus mag verlengen;
  • Er is een factuur van 5 maart van €0,-. Hier is niet voor afgeschreven, maar daardoor staat deze niet als ‘Betaald’ genoteerd. Wellicht dat dit een probleem vormt bij het verlengen en dat het daarom niet lukt. 

Ik houd dit topic bij me en controleer het maandag nogmaals. Als dan de optie nog steeds niet is vrijgegeven, dan lijkt het niet om oorzaak 1 te gaan en is het waarschijnlijker dat het door de tweede reden komt. Wanneer ik hier info over heb dan laat ik het natuurlijk direct weten.

Als je in de tussentijd nog vragen voor ons hebt horen we het graag en anders zie je mij maandag weer verschijnen!

Reageer