Beantwoord

Verlenging abonnement duurder dan voorgaand maand bedrag

  • 17 October 2021
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik was een verlenging aangegaan in de veronderstelling dat dit goedkoper zou zijn dan mijn doorlopend abonnement.
Voor het doorlopende abonnement betaalde ik 17,74 per maand na de verhoging begin dit jaar.
Met de verlenging was ik in de veronderstelling dat ik 16,00 per maand zou gaan betalen.
Echter bleek later dat ik het klantvoordeel niet kreeg, en is het bedrag zonder bericht veranderd naar 18,50 per maand.
Bij de aanvraag deze check niet direct uitgevoerd, ondanks dat alle gegevens beschikbaar waren.
Dit gebeurde blijkbaar pas later nadat ik aanvraag had uitgevoerd.

Kan ik dit ongedaan maken en doorgaan met het abonnement wat ik hiervoor had. Aangezien de aanvraag die ik bevestigde voor het bedrag van 16,00 niet mogelijk was.

Ik ben nu duurder uit voor hetzelfde abonnement...

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 October 2021, 20:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tom.60  Welkom bij de community.

Ook bij een verlenging heb je 14 dagen bedenktijd. Dus als die periode nog niet voorbij is kun je het beste de klantenservice even bellen om de verlenging te annuleren. De nieuwe type abonnementen, welke jij door verlenging ook hebt gekregen kennen naast een andere prijs ook andere voorwaarden. De bundels zijn soms groter en ook de klantvoordelen zijn geupdate. Je nieuwe abonnement maakt het bijvoorbeeld mogelijk een combinatie met een vaste internet aansluiting van T-Mobile te maken. Dan krijg je de maximale snelheid voor de internet aansluiting thuis + unlimited spraak/data mobiel voor 2 x €25 euro.

Hallo Eric,

Van de bedenk termijn ben ik op de hoogte. Er was alleen geen bericht dat de 16,00 per maand niet mogelijk was en zag ik pas het hogere bedrag bij de factuur de volgende maand. 

In dit geval was het abonnement exact hetzelfde, alleen dacht ik goedkoper uit te kunnen zijn.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tom.60 

Heb je de verlenging vis de T-Mobile website gedaan? Er wordt namelijk gevraagd of je meerdere T-Mobile abonnementen op je adres hebt of niet. Hierop kan je ja of nee selecteren.

Dus jij had hem dan op ja staan?

Hallo @Tom.60 

Heb je de verlenging vis de T-Mobile website gedaan? Er wordt namelijk gevraagd of je meerdere T-Mobile abonnementen op je adres hebt of niet. Hierop kan je ja of nee selecteren.

Dus jij had hem dan op ja staan?

Ik ging net voor de gein kijken wat de gogogodeals voor aanbieding hebben.
En wanneer ik op verlengen drukte en inlogde, sprong het antwoord bij de vraag of ik al een abonnement heb automatisch naar “ja”

Dus mogelijk had ik dat destijds laten staan.