Verlenging abonnement SIM ONLY

  • 21 January 2023
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Ik kan mijn sim only abonnement verlengen en krijg via T-mobile website het volgende aanbod:

 

  • onbeperkt bellen
  • 10 GB internet

 

voor de prijs van 17,50 euro per maand.

Looptijd 2 jaar.

 

Als ik op een vergelijkingssite kijk, dan kom ik het volgende tegen:

 

  • onbeperkt bellen
  • 10 GB internet 

Voor de prijs van 7 euro per maand (in dit geval bij 50+-mobiel).

 

Ik begrijp niet waar dit enorme prijsverschil vandaan komt. Ik ben al heel lang klant van T-mobile, maar ik begin nu echt te denken over het overstappen naar een andere provider.

 

Zie ik iets over het hoofd? Is er nog iets mogelijk bij T-mobile?

 

vrgr, Marcel

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Je vergelijkt een beetje appels met peren. Mobiel 50 is een label met een eigen doelgroep. Als je de voorwaarden lees zie je verschillen als dat daar 4g gratis is, bij t-mobile krijg je al 5g erbij. Er is geen data plafond,  dus je krijgt boven de 10GB direct met buiten de bundel data te maken. Om dat veiliger te maken betaal je bij 50+ maar liefst €1,50 extra per maand. Ook is het genoemde bedrag alleen het 1e jaar van de verplichte 2 jaar abonnement van toepassing.

Denk dan bij t-mobile ook aan betere klantenservice via o.a. dit forum, eigen winkels waar je terecht kunt, klantvoordeel in combinatie met vast internet, goede roaming voorwaarden (kijk eens hoeveel je bij mobiel 50 in de EU gratis mag gebruiken) etc. etc.   Het prettige in Nederland is dat er wat te kiezen valt. Je kunt kijken wat het beste bij jou past! Maar t-mobile heeft de meeste klanten van de drie providers op haar netwerk. Dat zegt ook wat de prijs/kwaliteit t.o.v. het Vodafone netwerk.

Reageer