Beantwoord

Verlenging bij gsmweb.nl ook annuleren bij T-Mobile?

  • 14 June 2021
  • 9 reacties
  • 1126 Bekeken

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd bij gsmweb.nl en schrok me rot na een rondje reviews op google over deze webwinkel. Ik heb mijn direct verlenging weer herroepen via hun modelformulier herroeping maar mijn vraag is of het mogelijk is om de verlenging ook gelijk bij T-Mobile zelf terug te laten draaien want ik wil nog steeds verlengen maar ik  heb niet zoveel vertrouwen in een adequate en snelle afhandeling door  gsmweb.nl na het lezen van alle horror verhalen! Kan dat dan eventueel via dit forum of dien ik daarvoor contact op te nemen met de klantenservice?

Hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet, 

D. Sandel

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 June 2021, 23:29

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MeanDAmsterdam 

De vraag is of ze je bestelling al hebben doorgestuurd naar T-Mobile dus heb je een bevestiging van T-Mobile of zie je de verlenging in My T-Mobile?

Zoniet dan is je verlenging nog bij hun (de aanvraag) en dan kunnen hun die verlenging annuleren voor je, bel ze anders morgen even op.

btw wij doen soms bestellingen via gsmweb omdat het een stuk voordeliger is met mobiel en we hebben nooit problemen daar.

Hoi @Waqqas 

Ik heb nog geen bevestiging van T-Mobile maar hij staat wel al in My T-Mobile met imei nummer en een nieuwe kredietovereenkomst.

Reputatie 7
Badge +15

@MeanDAmsterdam 

Dit kan volgens mij niet via T-Mobile want je hebt het abonnement met toestel via hun afgesloten (gsmweb is een externe dealer voor alle providers).

Was natuurlijk ook de reden dat ik bij ze besteld heb, ze hebben hele voordelige aanbiedingen. Maar dat ze zelf geen of weinig voorraad aanhouden en in ieder geval vaak niet binnen de beloofde termijn leveren is iets wat toch een wel naar boven komt in de meeste reviews. Behalve dat, en dan spreek ik uit eigen ervaring, is hun bestelproces een drama en de klantenservice heeft steevast een wachtrij van 8 tot 10 wachtenden voor u.

Dus ik doe bij nader inzien toch liever geen zaken met ze. 

Zal ze morgen even proberen te bellen, thnx anyway!

Reputatie 7
Badge +14

Gsmweb is de verkoper. Daar moet je annuleren.

Was me al duidelijk,  bedankt.

Na wat heen en weer via email is het gelukt, de overeenkomst is geannuleerd. 

Ze boden nog wel een aantal alternatieven waarbij de contractverlenging in tact zou blijven maar na beleefde weigering mijnerzijds werd de annulering prompt in orde gemaakt.

Moet toch wel even kwijt dat ze me ten alle tijden correct hebben benaderd en al mijn mails snel hebben beantwoord. In tegenstelling tot de vele reviews waren ze gewoon netjes en professioneel in hun communicatie.

Ben uiteraard tevreden met de uitkomst en ga binnenkort ergens anders mijn contract verlengen.😊

Na wat heen en weer via email is het gelukt, de overeenkomst is geannuleerd. 

Ze boden nog wel een aantal alternatieven waarbij de contractverlenging in tact zou blijven maar na beleefde weigering mijnerzijds werd de annulering prompt in orde gemaakt.

Moet toch wel even kwijt dat ze me ten alle tijden correct hebben benaderd en al mijn mails snel hebben beantwoord. In tegenstelling tot de vele reviews waren ze gewoon netjes en professioneel in hun communicatie.

Ben uiteraard tevreden met de uitkomst en ga binnenkort ergens anders mijn contract verlengen.😊


Heb je wel de vooruitbetaalde kosten van een evt nieuwe telefoon teruggekregen??

Reageer