Beantwoord

Verlenging op abonnement, maar nummerbehoud is al aangevraagd

  • 8 August 2021
  • 4 reacties
  • 129 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Hallo! Ik had heel duidelijk doorgegeven dat ik abonement niet wil verlengen. Via de telefon en vis website binnen 14 dagen na verlenging.  Contact opgenomen met jullie hier over en de mail die gekkopeld is 

[Screenshot verwijderd in verband met persoonlijke gegevens.]

is een duidelijk bevestiging  dat verlenging is geanuleerd!  Ook had jullie collegas gevraagd om deze nummer (nummerbehoud) overzetten naar een andere abonement die ik bij jullie heb. En dat was bebestigd ook!  Dus grote vraag is waarom deze abonement van nummer 06***053 nog steeds doorloopt?? 6 augustus moest het stopgezet worden.  En deze nummer moest overgezet worden naar mijn andere contract (van nummer +31 6 ***331). 

Maar nog steeds zie ik in mijn t-mobile dat deze abonement in april was verlengd. T-mobile medewerkers hebben al meeredere keren bevestigd dat het stop gezet is en nummer behoud aangevraagd voor. Ik heb zelf sms ontvangen

 "Beste klant,

 Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 30-08-2021.

 Liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud.

 Groeten, T-Mobile"

 

Dus waarom heb ik nog steeds beide abonementen lopen en in my tmobile staat er dat deze abonement sinds april verlengd is? 

 

[Moderator edit: Screenshot en telefoonnummers zijn verwijderd of aangepast. Plaats geen persoonlijke informatie in openbare berichten!]

icon

Beste antwoord door Dave 9 August 2021, 12:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @krklv 

Dit is een openbare community en dus voor iedereen te zien. Kan je de 06 nummers weghalen door je bericht te bewerken via de 3 magenta puntjes rechtsonder.

Reputatie 7

Hoi @krklv,

Goed dat je het hier even laat weten, want ik begrijp goed dat je dit graag duidelijk wilt hebben! 

Ik heb uit jouw bericht wel de nodige persoonlijke informatie verwijderd, aangezien open en bloot op onze Community stond. Houd er rekening mee dat dit openbare berichten zijn en iedereen kan dus meelezen en met jouw persoonlijke gegevens aan de haal gaan, wanneer je deze hier deelt. 

Dan terug naar jouw vraag. Ik zie hier geen actieve verlenging staan in jouw My T-Mobile omgeving en onze gegevens. Wellicht was nog niet alles verwerkt, maar er staat dus geen verlenging klaar op jouw abonnement. Als jij dit nog ergens ziet staan, laat het dan gerust weten, misschien is het slechts een kwestie van het verwijderen van de cookies van je browser.

Ook de aanvraag voor het nummerbehoud is helemaal goed verwerkt en deze staat, zoals jij ook aangeeft, klaar voor 30 augustus 2021. We zullen je op die dag ook nog SMS’en wanneer het proces daadwerkelijk van start gaat, zodat je weet wanneer jouw nieuwe nummer in de lucht is. Alles lijkt dus helemaal goed te gaan voor wat betreft jouw abonnement en nummerbehoud. :thumbsup:

Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je!

Bedankt voor u antwoordt. maar abonement  moest al stop gezet worden op 6 augustus. contract beinidigd op 6 aug. maar die loopt steeds door en simcard doet het wel. Wel zonder toestel maandbedrag staat er

Reputatie 7
Badge +14

Een nummer wat van de ene naar het andere abonnement wordt overgezet heeft tot gevolg dat het oude abonnement wordt beëindigd. Bij beëindiging is altijd een maand opzegtermijn van toepassing. Zo ben je waarschijnlijk op 30 augustus terechtgekomen.

Reageer