Beantwoord

Verlenging technische storing

  • 6 April 2023
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Ik heb gisteren middels telefoon flexibiliteit mijn abonnement vroegtijdig verlengd via mobiel.nl. In de middag kreeg ik bericht dat er nog geen akkoord is van T mobile vanwege een technische storing. Vandaag naar status gevraagd en wat er precies aan de hand is. Het antwoord luidt storing nog niet opgelost, maar ik hoor het zodra dat het geval is. Heb niet voor niks besloten om vroegtijdig te verlengen en heb de telefoon op korte termijn nodig. 
Is er iemand die weet wat die “technische” storing is? Zou namelijk graag weten waar ik aan toe ben

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 April 2023, 11:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nathaliep 

Wat jammer dat je verlenging niet is gelukt. Ik zie dat je bestelling is afgewezen en dat kan meerdere oorzaken hebben. Op deze pagina kun je alle redenen zien. Ik zie ook dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je het opnieuw gaat proberen en als het onderzoeksformulier invullen. Wij hebben geen inzicht in de reden van afwijzing en dus moet die opgevraagd worden via het formulier. 

Ik hoop dat het gaat lukken om een abonnement met toestel aan te sluiten. Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten!

Reageer