Beantwoord

Verplaatsen datum blokkade

  • 4 April 2022
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Ik zag toenstraks op mijn mail dat ik nog een openstaand factuur heb bij Tmobile , normaal gesproken had ik die direct kunnen betalen ,maar ik ben afgelopen maand op kamers gegaan en ben een beetje door mijn spaargeld heen.. ,ik vroeg mij af of je bij Tmobile ergens 1 malig coulantie kan krijgen ,aangezien ik anders zometeen de hele maand geen internet heb.. en als de datum verzet zou kunnen worden naar de 28e van april alle problemen opgelost zouden zijn aangezien ik dan salaris zou hebben gekregen 

 

mocht hier iemand iets meer van weten hoor ik dat graag

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 April 2022, 12:40

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @loyd97 

Je zou uitstel kunnen krijgen voor maximaal 10 kalenderdagen mits je aan de voorwaarden voldoet.

Hier lees je daar meer over.

Informatie over een betalingsregeling lees je ook op bovenstaande pagina.

Hallo @loyd97 

Je zou uitstel kunnen krijgen voor maximaal 10 kalenderdagen mits je aan de voorwaarden voldoet.

Hier lees je daar meer over.

Informatie over een betalingsregeling lees je ook op bovenstaande pagina.

Ik voldoe geloof ik aan alle eisen, alleen zie ik nergens wie ik kan bellen of mailen voor verder contact, weet u dit toevallig?

Reputatie 7
Badge +15

@loyd97 

Voor uitstel van betaling kan je contact opnemen met de telefonische klantenservice en een betalingsregeling kan je eenvoudig zelf regelen in je My T-Mobile account of via de app.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @loyd97 

Ik wil graag met je meekijken naar de mogelijkheden. Als je voor een betalingsregeling wilt gaan dan kan dat via My T-Mobile zoals @Waqqas ook aangeeft. Als je in aanmerking komt voor een uitstel van betaling dan kan ik je daarbij verder helpen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik hoor graag of je zo verder komt.

 

Hi @loyd97 

Ik wil graag met je meekijken naar de mogelijkheden. Als je voor een betalingsregeling wilt gaan dan kan dat via My T-Mobile zoals @Waqqas ook aangeeft. Als je in aanmerking komt voor een uitstel van betaling dan kan ik je daarbij verder helpen. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik hoor of je zo verder komt.

 

Ik heb 100 euro van mijn ouders geleend en betaald, is goed gekomen! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

@loyd97 Wat fijn dat je hulp hebt kunnen krijgen. Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je hier altijd terecht!