Beantwoord

Vervangende sim kaart in het buitenalnd

  • 7 October 2022
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Ik ben een paar dagen geleden mijn telefoon, inclusief T-Mobile prepaid SIM kwijt geraakt, met weinig kans om hem weer terug te vinden. Ik woon momenteel in het buitenland voor langere tijd, en wil graag vanaf hier een vervangende kaart regelen.

 

Ik probeer dit via my T-mobile te regelen, maar als ik een vervangende kaart op wil vragen staat er dat mijn tegoed te laag is. Als ik dit tegoed wil opwaarderen krijg ik de volgende error. Wat gaat hier mis, en hoe kan ik dit het beste regelen?

 

Dankje!

 

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 10 October 2022, 09:29

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @Joey Ophof, oei, dat is niet best! Allereerst wil ik de verloren simkaart voor je blokkeren, zodat er niks geks mee kan gebeuren. Kun je mij in dat geval een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer en geboortedatum ter verificatie? Ik zou ook gelijk een nieuwe simkaart voor je kunnen bestellen, maar deze kunnen alleen verstuurd worden naar een Nederlands adres en worden niet naar het buitenland verstuurd. Probeer je de opwaardering te voldoen in de app of via de website? Ik raad je aan het via een ander dervice te proberen om te kijken of het dan wel lukt. Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer