Beantwoord

videoland opzeggen

  • 7 May 2021
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Ik kan videoland niet meer stop zetten.. ik probeer het al 3 maanden lang er staat telkens in de app : “mislukt, probeer het over een paar minuten opnieuw” kan aub iemand het stop zetten voor mij? Bij deze heeft u mijn toestemming om per direct mijn videoland op te zeggen :) 

 

bedankt alvast :)

Can

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 May 2021, 12:56

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hallo @Cannieeee

 

Goed dat je het hier even aangeeft. Heb je het ook geprobeerd via je webbrowser?

 Ik ga er vanuit dat een van de community moderators dit voor je in orde kan maken. Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. Nog even geduld dus..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cannieeee 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je momenteel een betalingsregeling hebt lopen en daarbij wordt er een blokkade geactiveerd. Het is dan niet mogelijk om een bundel te wijzigen of in dit geval uit te zetten. Zodra je achterstand is voldaan, wordt de blokkade verwijderd en dan kun jij of een van de moderators de Videoland bundel verwijderen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en wens je een mooi weekend toe.

Wij kregen een proefabbo op videoland in februari 2021 en nu willen we deze opzeggen voordat het overgaat in een vaste abbo. Nergens te vinden waar en hoe? 

Wij kregen een proefabbo op videoland in februari 2021 en nu willen we deze opzeggen voordat het overgaat in een vaste abbo. Nergens te vinden waar en hoe? 

Ik meen mij te herinneren dat dit een optionele dienst is die alleen in combinatie met mobiel werd aangeboden, als dit bij jou ook het geval is, moet je hiervoor inloggen in je My T-Mobile Mobiel omgeving.

Van daar uit ga je bovenin naar Bundels aanpassen hier zou je ergens de mogelijkheid moeten hebben om Videoland te deactiveren.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Asro,

Wat @Gerrit078 klopt inderdaad, maar als je wilt kan ik ook met je meekijken. Als je mij een privebericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN dan kan ik controleren wanneer je bundel afloopt.

Was bij thuis en niet mobiel, niet te vinden in app of site dus zal wel rechtstreeks bij videoland lopen

Was bij thuis en niet mobiel, niet te vinden in app of site dus zal wel rechtstreeks bij videoland lopen

Als je het niet via T-Mobile hebt afgesloten, zal je even moeten kijken bij Videoland. Mocht het direct via Videoland zijn afgenomen kun je het hier beëindigen, mocht het wel via een andere partij zijn dan zal hier een melding verschijnen bij wie je moet zijn om de dienst te beëindigen.

Reageer