Beantwoord

Visual voicemail werkt niet meer na vervanging telefoon

  • 6 July 2021
  • 6 reacties
  • 527 Bekeken

Sinds de upgrade naar een nieuwe iphone 12 mini in april 2021 werkt de visual voicemail niet meer.

Voicemail zelf werkt (inspreken, afluisteren) Voicemail is actief op het abonnement. Berichten komen niet binnen op nieuwe telefoon.
Voicemail is door Tmobile klantenservice al diverse malen aan-uit gezet (ook met een tussenpoos van meerdere dagen.
Toestel is meerdere malen aan-uit geweest en ook de netwerk settings zijn verwijderd.

Het inspreken van een aangepaste welkomstboodschap binnen de telefoon-visual voicemail app resulteert in de volgende foutmelding: de bewerking kan niet worden voltooid. (com.apple.mobilephone fout 1035.)

Bij het bellen naar 1233, optie 3, optie 1: Wachtwoord wijzigen. komt de melding: “uw voicemail wachtwoord is nodig vanaf een andere telefoon”
Dan kies ik voor optie #: om uw wachtwoord via een SMS te ontvangen. Deze SMS komt nooit aan.

Verkeerde iMEI(van de oude telefoon) in de tmobile voicemail servers??? Goede imei eindigt op 2213
 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 7 July 2021, 10:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hermassi 

ik graag met je meekijken, maar daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen. 

hoi Hajar,
Net voor de tweede keer een bericht gestuurd met de info waar je om vroeg. Hopelijk kunnen jij of je collega’s me snel helpen.

 

In de tmobile winkel hebben ze een stappenplan voor dit probleem, binnen 2min geregeld. Was mij verteld dat het te maken heeft met het nieuwe systeem wat tmobile gebruikt. 

In de tmobile winkel hebben ze een stappenplan voor dit probleem, binnen 2min geregeld. Was mij verteld dat het te maken heeft met het nieuwe systeem wat tmobile gebruikt. 

Hoi Geene, Bedankt voor je reactie.

Vorige week vrijdag hadden ze dat stappenplan nog niet, althans niet bij mijn winkel en niet bij de tel klantenservice. Dus als je meer info hebt, graag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hermassi 

Ik zie dat je case is doorgezet naar onze technische specialisten. Zij zijn dit aan het onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling binnen 7 werkdagen. Excuses voor het ongemak!

In de tmobile winkel hebben ze een stappenplan voor dit probleem, binnen 2min geregeld. Was mij verteld dat het te maken heeft met het nieuwe systeem wat tmobile gebruikt. 

Hoi Geene, Bedankt voor je reactie.

Vorige week vrijdag hadden ze dat stappenplan nog niet, althans niet bij mijn winkel en niet bij de tel klantenservice. Dus als je meer info hebt, graag.

Hi, 

 

Ik weet het niet meer precies, er moest een pincode worden gewijzigd via 1233 en dan een sms naar een bepaald nummer worden gestuurd. Gelijk daarna was Vvm zichtbaar in de telefoon app. 

Reageer