Beantwoord

Voordeel als bestaande klant bij eventueel verlengen abonnement?

  • 5 January 2022
  • 5 reacties
  • 425 Bekeken

Hi,

ik kom sinds een paar maanden in aanmerking om mijn abonnement te verlengen, of een nieuw abonnement af te sluiten.


Nu zou ik hierover gebeld worden door T-Mobile, maar na één gemiste oproep ben ik niet meer teruggebeld - het nummer zelf bellen werkt helaas niet.

Ik vroeg me af of dit belletje te maken heeft met een bepaald voordeel of korting die T-Mobile mij kan aanbieden, of is dit niet gebruikelijk?

Ik ben overigens al klant sinds dat Ben werd overgezet naar T-Mobile, voor mijn gevoel nog nooit een ‘voordeeltje’ gehad als loyale klant.

Ben benieuwd!

 

Groeten,
Gianni

icon

Beste antwoord door Cristien 5 January 2022, 15:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Giannni  Welkom, gaat dit over mobiel of TM thuis?

Al de aanbiedingen gelden voor elke klant en staan online! 
Meer abonnementen op 1 adres geeft ook meer voordeel. 

Klantvoordeel 

 

Bellen voor Vaste diensten (Thuis)

Openingstijden
ma - za: 07:00 - 22:00
zo + feestdagen: 09:00 - 18:00

Bel 0800-0092

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200 

Hi @CrisTien ,

dit gaat over een gewoon mobiel abonnement.

 

Het enige voordeel wat jullie kunnen bieden is dus het ‘meer abonnementen op één adres’-voordeel, en dit geldt dus voor nieuwe en bestaande klanten?


Dan vraag ik me nog steeds af waar ik dan één keer over gebeld ben, enig idee?

 

Groeten,

Gianni

Reputatie 7
Badge +15

@Giannni waarschijnlijk voor een verlenging maar telefonisch zijn de kosten ook hetzelfde als via de website 😊

Reputatie 7
Badge +14

Hi @CrisTien ,

dit gaat over een gewoon mobiel abonnement.

 

Het enige voordeel wat jullie kunnen bieden is dus het ‘meer abonnementen op één adres’-voordeel, en dit geldt dus voor nieuwe en bestaande klanten?


Dan vraag ik me nog steeds af waar ik dan één keer over gebeld ben, enig idee?

 

Groeten,

Gianni

Tijdens de GOGOGO weken zijn er  leuke aanbiedingen. Meer data en goedkoper abonnementen maar dat geldt uiteraard voor elke klant. Ze bellen soms om je uit te leggen wat er op dit moment de mogelijkheden zijn, En het is goed dat TM af en toe contact opneemt met de klanten.

Wil je vertellen welk abonnement je nu hebt en wat je betaald? Of Heb je al in de online shop gekeken of je nu niet voordelige uit bent
 

Reputatie 7
Badge +14

Hi @CrisTien ,

Het enige voordeel wat jullie kunnen bieden is dus het ‘meer abonnementen op één adres’-voordeel, en dit geldt dus voor nieuwe en bestaande klanten?

 

 

Hoi @Giannni 

Bij T-Mobile zijn bestaande maar ook nieuwe klanten welkom. Waar elders nieuwe klanten een welkomstkado krijgen en daarna de hoofdprijs gaan betalen worden alle klanten hier evenveel gewaardeerd. Er is een heel programma om klantvoordeel “uit te delen” zodra er meer abonnementen op een adres zijn. Dat kan veel voordeel opleveren als je het vaste internet ook bij T-Mobile afneemt. 

Maar de deals van een enkel abonnement, in combinatie met een nieuw toestel kunnen in de basis ook intressant zijn hoor. Het is maar net waar jij behoefte aan hebt.