Beantwoord

Voornaam aanpassen op My T-Mobile

  • 25 January 2022
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb 4 mobile abonament bij t-mobile. Ik wil voornaam aanpassen maar dat kan ik allen op 3 van 4 accounts. Bij 1 account krijg ik melding "Geen toegang". Ik heb paar keer gebeld naar klantenservice, account was par keer losgekoppeld en teruggekoppeld en werk nog steeds niet. Niemand kan oplossen. Alle 4 abonnement zijn zelfde. Geeft iemand gezegt dat word ik gebeld binnen oaar dagen maar nu is 2 weken verden en is geen reactie.

Elke keer als ik belle naar klantenservice krijg ik bericht:

"Beste klant, je kunt je gegevens zelf aanpassen in My T-Mobile. Bijvoorbeeld je inloggegevens, je adres en e-mailadres, maar ook je betaalgegevens en factuurinstellingen. Ga hiervoor naar t-mobile.nl/i3/my/gegevens en log in. Groeten, T-Mobile"

Hoe kan ik het oplossen?

Op screenshot staar gegevens welke kan ik aanpassen

Op die andere account heb ik aleen dat:

Ik kan ook niet meer zien mijn klantvoordeel welke ik heb

 

 

 

In plaats van naam staat unknown

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 26 January 2022, 11:05

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @danielowacz 

Ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van de IBAN en het e-mailadres dat is gekoppeld aan dat account? Ik hoor ook graag om welke naam het gaat. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik help je dan graag verder!