Beantwoord

Vraag omtrent abonnement wijzingen...

  • 28 August 2021
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hoi T-Mobile,

Ik heb sinds maart 2021 een sim only abonnement met een looptijd van 2 jaar bij jullie. Het is 12GB + 120 bel minuten per maand + data vrije muziek voor (destijds) 16,50 euro (inc. klantenvoordeel korting). Nu zie ik dat precies hetzelfde abonnement op dit moment (augustus 2021) inclusief klantenvoordeel en een looptijd van 2 jaar, 15,00 euro per maand kost. Ik zou het erg op prijs stellen en redelijk vinden als ik nu gewoon 15 euro per maand ga betalen i.p.v. 16,50 euro voor precies hetzelfde abonnement wat nu goedkoper is geworden…

Alvast bedankt!

Lasse Koster 

icon

Beste antwoord door eric 29 August 2021, 07:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @LasseKoster , welkom bij de community.

Als je een abonnement met een bepaalde looptijd afspreekt, dan blijft die prijs gedurende die periode vaststaan. Er zijn regelmatig acties waardoor abonnementen wel eens goedkoper worden aangeboden, maar dat geldt dan voor abonnementen die op dat moment worden afgesloten of verlengd. Als jij flexibeler van acties wil profiteren zou je bij de volgende verlenging een kortere looptijd dan die 2 jaar kunnen kiezen. 

Voor dit moment is er ook nog een mogelijkheid om je abonnement te verlengen, en dus deze actieprijs te krijgen als je het verlengd naar een abonnement met toestel. Dan kun je het lopende simonly contract openbreken zonder afkoop kosten.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LasseKoster 

Via de T-Mobile website is toestelflexibiliteit (gratis verlengen naar abonnement met toestel) zonder kosten, bij externe dealers kan je ook verlengen naar een abonnement met toestel maar daar betaal je er mogelijk kosten voor.

Voorwaarden toestelflexibiliteit

Reageer