Beantwoord

Vraag over aansluitkosten bij nieuw abonnement

  • 7 July 2021
  • 7 reacties
  • 84 Bekeken

  • is King of Content
  • 38 reacties

Hallo

 

Kan iemand helpen. Heb vraag over afsluiten abonnement per 0109. THX.

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 July 2021, 00:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Grr45 Welkom op het forum. Je vraag is me niet helemaal duidelijk. Er zijn twee manieren om je vraag te lezen.

Bedoel je opzeggen? Daar kun je hier alles over vinden.

Of bedoel je een nieuw abonnement afsluiten, dan kun je terecht in de T-Mobile winkels of hier online.

Derde abononnement afsluiten, al contactvgehad met tmobile, of ik dan ook weer admkn moet betalen.

Reputatie 7
Badge +14

Ok, het gaat dus over een nieuw abonnement. Dan heb je de mogelijkheid van klantvoordeel!

Er zijn voor nieuwe abonnementen altijd aansluitkosten behalve als er een actie periode is. Recentelijk waren er de go go go deals. Acties komen en gaan regelmatig. Hou dus de T-Mobile website in de gaten.

Dat klopt maar 25 euro admkn is wel erg veel. Tmobile zei dat er wel wat mogelijk was.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Grr45 

Elke abonnement is een nieuwe aansluiting met een níeuwe nummer en nieuwe klantnummer dus je betaalt voor elke aansluiting activatiekosten.

Verder kun je zoals Eric ook aangeeft je voordelen krijgen met klantvoordeel of wachten totdat er een actie is waarbij je geen activatiekosten betaalt maar dat zal denk ik nog wel even duren.

Reputatie 7
Badge +15

@Grr45 

Via mobiel.nl kun je ook een sim only abonnement bij T-Mobile nemen en daar betaal je tijdelijk geen activatiekosten. Je betaalt ze wel maar achteraf krijg je die 25 euro vergoed.

HAllo

 

 

bedankt voor je tip, jammer dat ik die niet eerder kreeg. KPN heeft mij een goed bod gedaan dus daar ben. VERder mee gegaan. Groet

Reageer