Beantwoord

Vraag over Unlimited data en contract

  • 14 December 2021
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

Van registratie van 15 GB internet-simkaart heb ik geupgraded naar onberperk-internet simkaart,
maar waarom krijg ik nu sms (tenzij je al een gratis GB-aanvuler hebt aangezet)

14-12-2021  11:43PM

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 December 2021, 23:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @C.H.Truong 

Bij unlimited start je elke dag met 8 GB en daarna kan je zo vaak je wilt 2 GB bijvullen (gratis).

Goed, heel erg bedankt.

Waarom ik kan niet open om het contract te zien?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @C.H.Truong 

Dit lees ik op de website :

Als je jouw T-Mobile contract bent aangegaan bij één van onze eigen verkooppunten, ontvang je een e-mail met daarin het contract als PDF-bestand. Het wachtwoord om het PDF-bestand te openen is je eigen postcode (zonder spaties). Ook is de kans groot dat je jouw contract gewoon kunt downloaden in My T-Mobile.

Hallo Waggas

 

1/. Ik zag alleen factuur 28 november 2021 en betaalde, maar factuur zojuist geupgraded
     10 december 2021 niet gezien?
2/. Help me stap voor stap mijn contract te bekijken. Heel erg bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Hi @C.H.Truong 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat het om een nieuw abonnement gaat dat is ingegaan op 25-11-2021. De eerste factuur van 28-11-2021 staat er ook op. Je volgende factuur van december zal deze week ook online staan. Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het weten. 

Hi. Hajar

U hebt mijn vraag duidelijk beantwoord. Heel erg bedankt.

Hoi

Mijn abonnement is € 36,00 per maand, Waarom € 57,98 betalen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @C.H.Truong 

€36,00 is de prijs voor 1 jaar unlimited, die €57,98 is de prijs zonder korting die elke klant wel ziet bij zijn abonnement maar als het goed is staat dit bedrag doorgestreept? Voorbeeld :