Beantwoord

Vragen over verlengen abonnement dochter

  • 11 February 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik kan de abonnement van mijn dochter verlengen maar heb een vraag hierover, eigenlijk 2.

Ik wou het gaan verlengen maar nou zag ik de optie met netflix en videoland er niet bij staan, klopt dit? Want dit heb ik via haar abonnement ook lopen namelijk.

Ook vroeg ik me af hoe het kan dat de telefoon een levertijd heeft van 2-3 weken terwijl als je overal kijkt is deze of gelijk op te halen of wordt deze morgen bezorgd (het gaat om de iPhone 13 roze).

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Groetjes chantal

icon

Beste antwoord door eric 11 February 2022, 07:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Chanmegan , welkom bij de community 

Als de dochter nog geen 18 is gaat het natuurlijk om een abonnement wat op jouw naam wordt afgesloten en wat jij uitleent aan haar. Maar dat maakt voor je echte vraag niet uit. Dat bij verlenging de entertainment bundel niet wordt aangeboden was een ander forum lid ook al opgevallen. In dat soort zaken kun je de klantenservice bellen, die kunnen rechtstreeks in hun systemen een verlenging doorvoeren. Je krijgt daar altijd een bevestiging van zodat je ziet dat het goed is gegaan.

De iPhone's zijn nog steeds schaars. Wel zijn er zoveel modellen iPhone 13 dat sommige een wat langere levertijd hebben en andere direct leverbaar zijn. Bij een retailer is die voorraad positie verhouding van die modellen vast anders.

Reputatie 1

@eric 

Dank je wel voor je snelle reactie. Mevrouw had natuurlijk al zelf zitten kijken waar de telefoon wel op voorraad was dus vandaar dat ik het eigenlijk vroeg leuk hoor pubers haha dus ze wou al naar mediamarkt maar zag dat daar de abonnementskosten hoger zijn dan in de verlenging wordt aangeboden dus dan wacht ze maar😉

Reputatie 7
Badge +15

@Chanmegan 

De abonnementskosten zijn overal hetzelfde, het verschil zit hem denk ik in of de prijs met of zonder klantvoordeel wordt weergegeven. Het is vaak het toestel dat bij resellers goedkoper is vanwege hun grotere inkopen 😀

Reputatie 1

@Waqqas 

Het zal die klantvoordeel wel zijn denk ik ja