Waarom krijg ik geen notificatie indien bundel op is?

  • 15 March 2023
  • 5 reacties
  • 178 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Goedemorgen,onlangs werd ik geconfronteerd met een hoge rekening. Het bleek dat mijn belminuten uit mijn bundel op waren en ik dus alles buiten mijn bundel belde.

Bij mijn vorige provider kpn kreeg ik dan netjes een bericht dat mijn bundel op was, notificatie en of sms. 

Hoe kan ik dat bij jullie instellen? Ik zie alleen in de app een verbruiksoverzicht.

Waqqas 1 jaar geleden

Hallo @Grsks 

Voor internet krijg je een sms wanneer je data voor 80% is verbruikt, voor het bellen krijg je geen sms wanneer de bundel bijna op is, indien je veel belt dan is het verstandig om je bundel te wijzigen naar onbeperkt minuten.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Grsks 

Voor internet krijg je een sms wanneer je data voor 80% is verbruikt, voor het bellen krijg je geen sms wanneer de bundel bijna op is, indien je veel belt dan is het verstandig om je bundel te wijzigen naar onbeperkt minuten.

Ik had daarover gebeld net en ik kreeg me toch een vaag antwoord. Inmiddels me bundel

voor €3 extra omgezet naar Unlimited. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @srdj23 het klopt dat we alleen sms'jes sturen bij 80% en bij 100% dataverbruik. Maar we sturen geen géén sms meer bij het verbruik van de bel/sms-bundel. Deze kan je natuurlijk zelf in de gaten houden via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/verbruik-en-kosten

@Pharwin van Odido dat wist je collega aan de telefoon niet te vertellen. Bij T-Mobile kreeg je nog netjes een sms. Je collega had me er ook op kunnen wijzen voor een paar euro aan te passen naar Unlimited. Inmiddels zelf opgelost 

Reputatie 6
Badge +6

@srdj23 daar heb je helemaal gelijk in, excuses dat dit niet verteld is aan de telefoon! Fijn dat je het inmiddels zelf hebt kunnen oplossen en dat het duidelijk is geworden. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer