Beantwoord

Wachtwoord contract werkt niet

  • 29 August 2022
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Onlangs heb ik een mail gekregen met mijn nieuwe tmobile contract (verlenging). Helaas krijg ik de bijlage niet geopend met het aangegeven wachtwoord in de mail.

 

Tevens zie ik het mobiele abonnement niet in my tmobile omgeving. Enkel het tmobile thuis abonnement. 
Ik heb een wachtwoord reset gedaan maar zonder resultaat. Het mobiele abonnement heb ik al veel langer dan het thuis abonnement. 

Groet ,

 

Alen 

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 August 2022, 11:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alen91 

Het wachtwoord hoort de eerste 4 cijfers van je postcode te zijn.

Heb je voor mobiel hetzelfde email en wachtwoord als voor thuis? Je hoort dan te moeten kiezen voor mobiel of thuis na inloggen.

Indien je andere gegevens voor mobiel gebruikt dan log je in met de gegevens voor het mobiele account.

Hallo ,

Bedankt de postcode werkt wel.

 

Terugkomend op het mobiele account: 

ik weet de gegevens niet meer voor mijn mobiele account. Als ik wachtwoord vergeten doe vraagt die om een gebruikersnaam deze weet ik ook niet meer.

Het klantnummer werkt ook niet als ik deze probeer.

Is er een andere manier om hierachter te komen ?

Groet,

 

Alen

Reputatie 7
Badge +15

@Alen91 

Gebruik het emailadres dat je hebt opgegeven tijdens je bestelling bij het opnieuw aanvragen van een wachtwoord :

https://www.t-mobile.nl/my/inloggegevens-opvragen

Reageer