Weekend bundel betaald maar geen weekendbundel gekregen

  • 10 November 2022
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

5november een weekend bundel gekocht.

Maar hier niks van terug gezien.. iemand enig idee

Hajar van Odido 1 jaar geleden

Hi @Ooops 

Bedankt voor je gegevens! Ik zie inderdaad dat bundel niet is geactiveerd. Ik heb daarom de kosten van 5 euro vergoed en toegevoegd aan je tegoed zodat je dit weekend daarmee een bundel kan aanschaffen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ooops 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil graag met je meekijken. Zou je een screenshot kunnen delen van de betaling die je toen hebt gedaan? Zorg er wel voor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. Zou je dan vervolgens ook een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

 

 

Helaas lukt het niet een acreenshot te maken. Hierbij wel de gegevens van de betaling.

Ik zal u een pruve bericht sturen met de gegevens

Naam: T-Mobile Netherlands B.V.

Omschrijving: 550001308707         

0170007383819934 T-Mobile betaling 

T-Mobile

IBAN: NL92BNPA0227695712

Kenmerk: 05-11-2022 08:49 0170007383819934

Valutadatum: 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ooops 

Bedankt voor je gegevens! Ik zie inderdaad dat bundel niet is geactiveerd. Ik heb daarom de kosten van 5 euro vergoed en toegevoegd aan je tegoed zodat je dit weekend daarmee een bundel kan aanschaffen. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 

Hallo,

Ik heb op 8 November een weekenbundel gekocht en hier ook niets van teruggezien. Kan iemand mij misschien helpen?

[Afbeelding verwijderd door moderator]

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ruwendley, ik heb je screenshot verwijderd, want hier staan allemaal persoonlijke gegevens in. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! 

Reageer