Beantwoord

werkelijk unlimited data

  • 31 July 2022
  • 5 reacties
  • 293 Bekeken

Hallo, is er een mogelijkheid om werkelijk unlimited data te krijgen voor de 2 weken dat ik op de camping zit?

Met 5 kinderen op de hotspot zijn 10 gb heel snel op en de camping wifi is hier geen hulp bij.

 

Vr.gr Danny

icon

Beste antwoord door Mitch van Odido 31 July 2022, 18:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Nee, daar is je individuele abonnement ook niet voor bedoeld. Dat is ook de reden dat providers toch een bepaalde bundel per dag, met gratis add ons in de markt hebben gezet. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Danny260472  Als je al klant bent kan je wel voor een maand mits juiste abo)je eigen abonnement bijstellen naar Unlimited. Kijk even in je account wat en of dat mogelijk is! Lukt het vergeet het dan niet terug te zetten. Als de maand om is. 
Ik weet niet of je 5 x een hotspot kan maken maar 1 x zeker.
Succes! 
 

https://www.t-mobile.nl/go-unlimited

 

Reputatie 5

Hey @Danny260472

Mooi vooruitzicht! Waar ga je naartoe? Los van de interesse is het ook relevant voor de situatie. Als je in Nederland blijft kun je je abonnement wijzigen naar Unlimited. Het ontziet je - vermoedelijk zeker door de situatie met 5+ gebruikers - niet per se van enig handelen, maar in theorie kun je dan onbeperkt gebruikmaken van internet in Nederland. Je start namelijk iedere dag met 10 GB, waarna je steeds een 2 GB-aanvuller kunt activeren. De eerste GB-aanvuller kun je eigenlijk direct activeren (waardoor je verkapt met 12 GB kunt starten), de volgende GB-aanvullers kun je activeren wanneer 80% van de op dat moment actieve GB-aanvuller is verbruikt. 

In het buitenland is het wat lastiger. In het geval van een EU-lidstaat kun je niet onbeperkt gebruikmaken van internet zoals je in Nederland kunt doen, maar heb je wel een X aantal GB dat je kunt gebruiken in de EU. Op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/buitenland#:~:text=Je%20kunt%2030%20GB%20per,van%20T%2DMobile%20USA).&text=Heb%20je%20geen%20internetbundel%2C%20maar,natuurlijk%20wel%20op%20lage%20snelheid. lees je hier meer over. In de meest doorgaande versies van Unlimited data heb je 30/32 GB in de maand. Als je buiten de EU op vakantie gaat dan dien je voor het gebruik van internet een Travel & Surf pas te activeren. 

Wellicht ook handig voor als je naar het buitenland gaat: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland. Hier kun je per land zien met welke netwerken wij een overeenkomst hebben. Het kan lonen om handmatig een ander netwerk te selecteren dan je toestel automatisch kiest. Mocht je traag internet varen dan is dat wellicht een kijkje waard. Mijn vriendin is op dit moment op vakantie in Spanje en daar hielp het (ligt misschien ook aan de plek in Spanje). 

Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten. Alvast een fijne vakantie! 

Wij blijven in Nederland dit jaar dus daar zit het probleem niet.

Het gaat er eigenlijk om dat ik dagelijks na enkele uren al door mijn 10/12 GB heen ben en dan de rest van de dag voor de kids bezig ben om elke keer met 2 GB data te pakken.

 

Daarom de vraag of er een andere mogelijkheid was voor werkelijk unlimited data (had zoiets gelezen ergens dat dat via een code of zoiets mogelijk zou zijn, kan het niet meer terug vinden helaas)

Als het niet gaat gaat het niet, het is niet anders 😇

 

Voor iedereen fijne vakantie en bedankt voor de antwoorden.

Groet Danny

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Danny260472 

De voucher is bedoeld voor mensen die een internetstoring thuis hebben, de snelheid is dan ook naar een paar Mbps download en upload.

Verder zijn er niet echt andere opties voor de 2 weken denk ik.