Beantwoord

Wie heeft er ook problemen met inloggen account Sim kaart Prepaid sinds 22.11.2021?

  • 13 February 2022
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Op 22.11.2021 wilde ik inloggen op mijn account Simkaart met 097…. nummer. Dit deed ik dus met gebruiksnaam het 097….. nummer. Dit kon niet en moest met een emailadres. Aldus emailadres ingevoerd en het wachtwoord ( wat ik al gebruikte sinds 2015 ). Foutmelding inloggen mislukt. Mijn abonnement mobiele telefoon 06… inloggen account met emailadres ipv 06….. wel gelukt. Geprobeerd 097…. account te koppelen aan abonnement mobiele telefoon account, kan niet mislukt. Contact gehad met Klantenservice op 22.11.2021 van 15:00 tot 16:15 uur. Van alles geprobeert: koppelen aan abonnement-account mislukt. Eigen account maken met ander emailadres, ook mislukt. Experts T-Mobile gingen het uitzoeken en zouden contact opnemen, weet niet wanneer of hoe lang dit gaat duren. Op 06.12.2021 zelf opnieuw contact gehad met Klantenservice met vermelding casenummer, deze persoon heeft andere geraadpleegd en gaf aan niets te kunnen doen en de experts ermee bezig waren en binnen 1 week contact zouden opnemen. 14.12.2021 zelf weer contact gemaakt met Klantenservice: ze zijn bezig met oplossen er wordt met mij contact opgenomen. Op 18.12.2021 10:45 uur werd ik gebeld door Klantenservice wat nu eigenlijk mijn probleem met T-Mobile was. Hele verhaal verteld, ze zouden er naar kijken om het op te lossen. Uiteindelijk heb ik op 01.02.2022 10:46 uur zelf weer contact gezocht Klantenservice: deze Prepaid Simkaart kan niet gekoppeld worden en ook niet inloggen eigen account. Tegoed kan alleen maar opgemaakt worden, op mijn nieuwe laptop lukte het mij niet de T-Mobile Internetmanager te installeren, evenzo de juiste app T-Mobile Netherlands BV Windows voor pc downloaden ook niet gelukt. Ik vond, dat T-Mobile veel te lang deed om dit probleem op te lossen met mijn Prepaid Simkaart met T-Mobile en eiste mijn tegoed € 23,06 teruggestort werd op mijn bankrekening. Kon niet. De keuze is aan T-Mobile: minnelijke schikking tegoed terugbetalen of de juridische weg: mijn rechtsbijstandsadvocaat en de Consumentenbond inschakelen. Uiteindelijk heeft T-Mobile gekozen het tegoed te verrekenen met de eerst volgende automatische incasso van mijn abonnement mobiele telefoon. En is contract Simkaart Prepaid beëindigen.

icon

Beste antwoord door Dave 15 February 2022, 16:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7

Hi @André95,

Spijtig om te lezen dat je ervaringen met T-Mobile de laatste tijd niet goed zijn, dat had ik graag anders gezien! 

Als ik jouw verhaal goed begrijp is het uiteindelijk wel opgelost via een omweg, klopt dat? Het is mij op dit moment dus niet helemaal duidelijk of hulp nog gewenst is, maar laat het zeker weten als dit wel het geval is en waar we bij kunnen helpen!

@David Ja jammer, dat T-Mobile geen echte oplossing voor het probleem Prepaid simkaart voor mijn T-Mobile dongel voor mijn laptop bood. Kennelijk was dit te moeilijk, wel vreemd dat tot 22.11.2022 ik wel probleemloos toegang had in My T-Mobileaccount. Gelukkig is het opgelost, maar hierdoor kan ik de dongel voor mobiel internetten op mijn laptop als ik niet thuis ben, nu niet meer gebruiken. Tussen oplossing gebruik maken van de WiFi van de persoon waar ik ben. Helaas hebben ouderen vaak geen WiFI, die ik help als vrijwilliger thuisadministratie of hulp bij belastingaangifte. Vanaf 01.03.2022 kan een ieder weer zijn belastingaangifte IB 2021 doen. Je kan nu al een Oefenaangifte IB 2021 doen op https://opleiding-ola.belastingdienst.nl/ola-simulatie/casussen?0 door te kiezen voor 2021 IH. Je moet hem wel in een keer invullen, want je kan niet opslaan of afdrukken.

@David Net mijn betaalrekening gecontroleerd en ja hoor T-Mobile heeft op 04.02.2022 automatisch afgeschreven € 8,76 voor mijn abonnement voor mijn mobieltje. Dit terwijl op wo 2-2-2022 13:03 met je collega Gemma afgesproken in de chat, dat mijn tegoed € 23,06 op Prepaid simkaart verrekend zou worden met de eerst volgende factuur van mijn abonnement mobieltje. Deze belofte wordt door T-Mobile wederom niet nagekomen, zoals ook de belofte vanaf 22.11.2021 door jullie medewerkers (6 stuks in totaal) over 73 dagen om mijn probleem inloggen My T-Mobli op mijn Prepaid simkaart iedere mislukt was en koppeling aan mijn abonnement mobieltje ook iedere keer mislukte! Net wederom gechat met jullie bot  Lotte - 05:09:13  beeindigd met belverzoek medewerker Klantenservice om mij direct contact op te nemen over bovenstaande niet nagekomen belofte van T-Mobile. Jammer dat T-Mobile zijn beloften aan mij niet waar maakt. Ik ben hierover teleur gesteld en mijn vertrouwen in T-Mobile is geschaad. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @André95 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken, Wanneer heb je mijn collega gesproken en dit afgesproken? Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook het PrePaid nummer, Ik kijk dan graag met je mee zodat ik je verder kan helpen. 

Ik heb vanmiddag mijn gevraagde gegevens in een persoonlijk bericht gestuurd 8 uur geleden. Wacht op uw reactie in deze.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @André95 

Bedankt voor je gegevens. Ik heb gereageerd op je bericht.