Beantwoord

Wijziging bundel terugdraaien?

  • 13 January 2023
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1

Hoi! Ik had dus TM Unlimited en TM Thuis. Omdat ik eigenlijk nooit boven de 20 GB zat qua data, heb ik m’n bundel naar 20GB gedowngrade. Gezien ik voor internet Glasvezel (1000 Mbit) € 27,50 betaalde door het klantenvoordeel had ik TM toch eerst even gebeld en gechat, om door de vraag neer te leggen of het niet nadelig was om m’n bundel te downgraden ivm dat klantvoordeel. Twee medewerkers hebben me bevestigd dat dit niet zo was. Een van hen heeft zelfs even meegekeken naar m’n abonnementen en kortingen.

Na het downgraden zie ik nu opeens echter dat m’n Glasvezel-abonnement omhoog naar € 39,30 gaat. Blijkbaar heeft dat met een oude prijsplan en nieuw prijsplan te maken. 
 

Valt deze wijziging nog terug te draaien? Want ik voel me dus (ff lomp gezegd) nogal genaaid. Ik betaal nu meer, voor minder.

icon

Beste antwoord door eric 13 January 2023, 07:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het kortingaanbod was alleen geldig met Unlimited mobiel. Maar sinds begin 2021 al niet meer verkrijgbaar,  vandaar misschien de verwarring bij klantenservice. 

Als je in my-tmobile jouw databundel weer verhoogd naar Unlimited komen de oude kortingen weer terug. 

Reputatie 1

Thx @eric. Ik krijg echter te zien dat dit niet kan omdat ik onlangs van bundel ben veranderd. Is er een manier waarop jij het per direct alvast terugdraait? :) Normaal gesproken zou ik het m’n eigen schuld vinden, maar ik heb zoals ik zei mezelf door liefst 2 medewerkers laten informeren. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Loekbhz . Je praat hier met andere klanten zoals ik.  Ik kan niets in systemen maar zag in een ander topic dat dit de oplossing was. Elk t-mobile abonnement is namelijk aan te passen qua bundel grootte. Wat zie jij dan voor opties als je in je my-tmobile kijkt?

Reputatie 1

Sorry, je antwoord was zo professioneel dat ik je voor een moderator aan zag 😅 ik krijg te zien dat ik m’n bundel niet meer kan aanpassen en een maand moet wachten.

Reputatie 7
Badge +14

Ah, maar dat klopt. De bundelverhoging of verlaging kan maar 1 keer per maand. Dus schrijf in je agenda de dag dat je nieuwe bundel ingaat en pas het dan aan.

Reputatie 1

Ah, maar dat klopt. De bundelverhoging of verlaging kan maar 1 keer per maand. Dus schrijf in je agenda de dag dat je nieuwe bundel ingaat en pas het dan aan.

Misschien leest er een oplettende moderator mee, want opeens kon ik m’n bundel weer bijstellen. En precies zoals je al aangaf: m’n premium glasvezel-abo is weer omlaag van €40 naar naar €27.50.

De les mensen? Nooit downgraden van unlimited naar 20 GB (zeker niet na al meer dan 6 jaar onbeperkt gewend te zijn) ;) ik ben weer tevreden klant bij T-Mobile (nu nog 4K-decoders en WiFi6-modems :) )

Bedankt @eric (en moderator?)

Reputatie 6
Badge +6

Ah, maar dat klopt. De bundelverhoging of verlaging kan maar 1 keer per maand. Dus schrijf in je agenda de dag dat je nieuwe bundel ingaat en pas het dan aan.

Misschien leest er een oplettende moderator mee, want opeens kon ik m’n bundel weer bijstellen. En precies zoals je al aangaf: m’n premium glasvezel-abo is weer omlaag van €40 naar naar €27.50.

De les mensen? Nooit downgraden van unlimited naar 20 GB (zeker niet na al meer dan 6 jaar onbeperkt gewend te zijn) ;) ik ben weer tevreden klant bij T-Mobile (nu nog 4K-decoders en WiFi6-modems :) )

Bedankt @eric (en moderator?)

Hi @Loekbhz, we lezen alles inderdaad mee! We hebben dit niet voor je in orde gemaakt, aangezien we dan een aantal gegevens van je nodig hebben om met je mee te kunnen kijken. Ik vermoed zelf dat iemand anders dit voor je in orde heeft gemaakt en anders is het geheel automatisch gebeurd (dat wil soms ook nog wel eens voorkomen). Je kunt altijd 1x per maand een wijziging maken in je abonnement en deze gaat ook direct van kracht. Superfijn om te lezen dat het nu is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer