zeer slechte communicatie naar klanten die status willen weten van strafbare feiten jegens privacyschending naar mij

  • 25 October 2022
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Ik ben vier weken geleden er zelf toevallig achter gekomen dat ik al van febrauri gekoppeld sta aan een voor.mij onbekend nummer .Dit in samenwerking met alle strafbare feiten die er tegen mij zijn gebeurd  is dit een zeer kwetsbaar feit voor mij en mijn bedrijf . CONSTANT krijg ik nieuwe mensen aan de telefoon wat allemaal.niet weten waar ik het over heb en wat ze ermee moeten doen. Ik verwacht dan ook conseqent antwoord op mijn vragen als ik die stel .begrijp dat ik hier al met mijn advocaat over gesproken heb en bezig ben dit gerechtelijk oo de voeten te zetten bedankt voor de maandelange compangnon die alles wat ik zei of deed op de voet kon volgen groet rick


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wat voor 'koppeling ' heb je het over? Staat er een abonnement op je naam, en heb je daar nog nooit eerder een rekening van gezien? Of is dat nummer alleen in online databases, zoals telefoongids.nl aan jouw naam gekoppeld?

Als je er inderdaad zo'n last van hebt is inzet van een advocaat een goed idee, die kan afhankelijk van wat er nu precies niet goed is je helpen het bij de juiste instanties onder de aandacht te brengen. 

Of ik er last van heb ik ben maandenlang gevolgd afgeluisterd via deze koppeling als jij eens wist wat mij allemaal gebeurd is besefte je mischien hoe ernstig dit is als iemand dit gebruikt om je te naaie ! Dus mocht iemand mij de status van dat onderzoek kunne vertellen graag 

 

Moderator edit: houd het alsjeblieft netjes qua taalgebruik. Je bericht kan kwetsende uitingen bevatten. Superusers zijn net als jij klanten en helpen waar mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RICKYKURVERS 

Gaat het om een zakelijk abonnement? Zo ja, dan kun je het beste contact opnemen met onze zakelijke klantenservice afdeling. Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. Zij kunnen direct je gegevens inzien en je verder helpen. Mocht het om een particulier abonnement gaan dan kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN. Dit heb ik nodig vanwege privacy controle en zo kan ik je gegevens controleren. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Het kenmerk van de zaak 134060019331

Reputatie 7
Badge +9

@RICKYKURVERS Bedankt voor je gegevens. Ik heb gereageerd op je bericht. 

Reageer