2 klantbestanden op 1 email adres

  • 16 May 2023
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

Goede morgen!

Vandaag heb ik mijn oude abonnement laten annuleren bij tmobile omdat dit order vast bleef hangen.

Zojuist heb ik een nieuw t-mobile thuis abonnement aangevraagd onder hetzelfde email adres als mijn oude abonnement. In de My T-Mobile thuis omgeving zie ik alleen mijn oude abonnement staan en kan ik niet mijn nieuwe abonnement toevoegen. Ik denk dat er dus 2 aparte klantnummers zijn aangemaakt voor mijn oude abonnement en mijn nieuwe. (Ik heb ook nog een tmobile mobiel abonnement waar het oude thuis abonnement aangehaakt zat.)

 

Korton waarschijnlijk twee klantbestanden op hetzelfde email adres.

 

Hoe kan ik dit oplossen zodat ik mijn nieuwe abonnement kan toevoegen aan mijn oude klant omgeving?


7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @VeravdWijdeven, goed dat je dit hebt opgemerkt. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat nu het oude Thuis abonnement gekoppeld is aan je My T-Mobile omgeving. Ik heb dit oude abonnement nu helemaal losgekoppeld van je account en wil je vragen om over ongeveer een uurtje het account opnieuw proberen te koppelen. Dit kan je doen door na het inloggen te klikken op het kopje ‘Ik heb nog een abonnement’. Hier kan je aangeven dat het om een T-Mobile Thuis abonnement gaat en je gegevens invullen. 

Er is nog een kans aanwezig dat hij bij het koppelen nog steeds het oude abonnement pakt, dit komt omdat het nieuwe abonnement vandaag aangevraagd is. Mocht dit het geval zijn, wil je me dit dan laten weten? Dan zorg ik ervoor dat het oude abonnement weer losgekoppeld wordt en moeten we iets langer wachten met het opnieuw koppelen van het nieuwe abonnement! 

Hi @VeravdWijdeven, goed dat je dit hebt opgemerkt. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie inderdaad dat nu het oude Thuis abonnement gekoppeld is aan je My T-Mobile omgeving. Ik heb dit oude abonnement nu helemaal losgekoppeld van je account en wil je vragen om over ongeveer een uurtje het account opnieuw proberen te koppelen. Dit kan je doen door na het inloggen te klikken op het kopje ‘Ik heb nog een abonnement’. Hier kan je aangeven dat het om een T-Mobile Thuis abonnement gaat en je gegevens invullen. 

Er is nog een kans aanwezig dat hij bij het koppelen nog steeds het oude abonnement pakt, dit komt omdat het nieuwe abonnement vandaag aangevraagd is. Mocht dit het geval zijn, wil je me dit dan laten weten? Dan zorg ik ervoor dat het oude abonnement weer losgekoppeld wordt en moeten we iets langer wachten met het opnieuw koppelen van het nieuwe abonnement! 

Goede middag Nora! Bedankt voor je reactie, het koppelen van het nieuwe thuis abonnement is gelukt! Alleen kan ik helaas niet meer mijn mobiel abonnement meer toevoegen de melding die ik hier krijg is “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen”.

 

Wat betreft het probleem met het thuis abonnement toevoegen, dat is opgelost!

Dankjewel voor je hulp!

Nog maals geprobeerd mijn mobiel abonnement te koppelen en ik krijg nu de error, persoonlijke gegevens komen niet overeen. Ik kan hiervan nu ook de gegevens niet aanpassen aangezien ik niet meer in de mobiel abonnement omgeving kan komen. Zou dit naar mijn huidige adres (waar tmobile thuis aangekoppeld zit) gewijzigd kunnen worden?

 

We hebben al een paar weken geen internet en ik gebruik mijn hotspot om even de periode te overbruggen. Nu kan ik dus mijn data niet meer aanvullen waardoor ik helemaal geen internet meer heb zometeen voor de rest van de dag.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @VeravdWijdeven, goed dat je hierop terug komt, ik los het graag voor je op! Ik heb je mobiele nummer losgewrikt van de geannuleerde bestelling, kan je proberen of je nu wel het 06 nummer kan koppelen aan je account? Voor de zekerheid stuur ik je via een privébericht toe waarmee je de komende 24 uur geen aanvullers hoeft aan te vragen en je bundel in feite oneindig is. Zo kan ik er in ieder geval voor zorgen dat je online kan blijven.

Hoe dan ook is dit absoluut op te lossen! 🙂

Hoi @VeravdWijdeven, goed dat je hierop terug komt, ik los het graag voor je op! Ik heb je mobiele nummer losgewrikt van de geannuleerde bestelling, kan je proberen of je nu wel het 06 nummer kan koppelen aan je account? Voor de zekerheid stuur ik je via een privébericht toe waarmee je de komende 24 uur geen aanvullers hoeft aan te vragen en je bundel in feite oneindig is. Zo kan ik er in ieder geval voor zorgen dat je online kan blijven.

Hoe dan ook is dit absoluut op te lossen! 🙂

Dankjewel! Ik heb het nog eens geprobeerd en ik krijg helaas de error "het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen, de persoonlijke gegevens komen niet overeen"

Hoi @VeravdWijdeven, goed dat je hierop terug komt, ik los het graag voor je op! Ik heb je mobiele nummer losgewrikt van de geannuleerde bestelling, kan je proberen of je nu wel het 06 nummer kan koppelen aan je account? Voor de zekerheid stuur ik je via een privébericht toe waarmee je de komende 24 uur geen aanvullers hoeft aan te vragen en je bundel in feite oneindig is. Zo kan ik er in ieder geval voor zorgen dat je online kan blijven.

Hoe dan ook is dit absoluut op te lossen! 🙂

Goede middag! Zojuist het probleem gevonden. Door een recente verhuizing is er wat mis gegaan met de adres gegevens. Ik heb met de klanten service gelukkig de gegevens kunnen wijzigen en ondertussen is het nu wel gelukt met het toevoegen van het mobiele abonnement!

 

Bedankt voor jullie hulp Nora en Cal! :D

Reputatie 7
Badge +5

Geweldig om te lezen @VeravdWijdeven, bedankt voor de update! Daar leren wij ook weer van. Ik wens je dan ook alvast een prachtig weekend toe! 😄

Reageer