Beantwoord

3 klachten

  • 31 August 2022
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Klacht 1:Vanaf 14 oktober 2021 leveren jullie een slechte dienst m.b.t. tv ontvangst. Ik heb hier continue voor gebeld en daarna alleen nog maar frustraties geuit op faceboek/messenger. Continue kreeg ik instructies, moest ik kabels vervangen, verzinsels zoals bijvoorbeeld een mobile telefoon die op mijn kabels aangesloten was. Niets maar dan ook niets zorgde ervoor dat ik normale tv ontvangst had/heb. In mijn telefoongesprek met jullie ‘klachten’ afdeling 3 augustus kreeg ik eindelijk de bevestiging dat ervanuit T-Mobile de slechte ontvangst was en dat het dus niet aan mijn kabels en/ of aansluiting lag. Ik heb gevraagd om dit nogmaals te herhalen, want ik word al bijna een jaar lang aan een lijntje gehouden door jullie dat het aan mij kant lag/ligt. Ik eis dan ook al mijn betaling voor de dienst TV terug vanaf 14 oktober 2021 tot en met 13 oktober 2022 terug.

Alle betalingen zijn voldaan. Zie jullie administratie.

Klacht 2: T-Mobile heeft een defect in hun administratie. De manier waarop jullie je administratie voeren levert problemen op voor de consument. Dit is ook op 3 augustus besproken met jullie medewerker. Deze adviseerde mij om de factuur augustus handmatig te betalen. Zoals jullie zien heb ik dit ook gedaan. Deze medewerker heeft ook aangegeven dat jullie administratie inderdaad mankementen vertoont m.b.t. tot ontvangst van openstaande bedragen. Tevens heeft deze medewerker en ik afgesproken om geen zaak te beginnen bij de geschillen commissie en Kifid.

Dan alsnog blokkeren jullie de diensten waarvoor ik betaald heb op 15 augustus. Terwijl er uitgesproken is dat er geen betalingsachterstand is en geen blokkade komt op de diensten die ‘slecht’ geleverd wordt. Na opnieuw een klacht ingediend te hebben word ik uit coulance aangesloten. Huh? Er staat niets meer open, maar JULLIE administratie toont mankementen. Jullie zijn dus jullie afspraak niet nagekomen. Dat betekent dat er een zaak is ingediend bij de geschillen commissie en bij Kifid wegens de mankementen in jullie administratie waar de consument last van heeft. Alle verzonnen kosten zoals € 90,00 voor een TV ontvangst, € 15,00 incassokosten heb ik bevestiging van gekregen dat deze gecrediteerd zijn, dus conclusie ik hoef deze niet te betalen. Oja het advies van alle andere medewerkers is dat ik MOET betalen, want zo werkt het nou eenmaal bij T-Mobile. Huh? Het klopt dat u deze bedragen niet hoeft te betalen, maar je moet betalen om de administratie van T-Mobile te voeden. Huh? Ik moet mij aanpassen als consument op jullie administratie? Dat is het echt het meest onzinnige wat ik ooit heb meegemaakt.

Gisteren 30 augustus word ik opnieuw bedreigd door jullie met een email. Ik MOET een bedrag van € 15,00 betalen. Huh? Die is toch gecrediteerd en ik hoefde deze niet te betalen. Nu weer een dreigement met een blokkade op jullie diensten naar mij toe. Vanaf 15 augustus ben ik mijn huis uit gevlucht om zo te voorkomen dat T-Mobile ook nog eens invloed gaat krijgen op mijn inkomen. Ik werk vanuit huis en heb internet daarbij nodig. Als ik geen internet heb, dan heb ik ook geen inkomen. Ik eis dan ook een vergoeding wegens de blokkade die onterecht is. Tevens de blokkade die jullie naar alle waarschijnlijkheid gaan opleggen omdat ik niet tot betalen overgaat omdat ik niets verschuldigd ben aan jullie!

Klacht 3: Het indienen van een klacht bij T-Mobile moet schriftelijk gedaan worden. Dit is uit de oertijd. Daarbij gaat T-Mobile niet mee met de nieuwe innovaties. Het lijkt erop dat T-Mobile nog op een systeem draait uit de jaren 90. Bij een organisatie die meegaat met de huidige tijd kan er online een klacht ingediend worden en heeft de consument geen last van de administratie van een gemoderniseerde organisatie. Een klacht kan ik hierover uiteraard niet indienen want een systeem hebben uit de jaren 90 is niet strafbaar, maar uiterst klantonvriendelijk! Neem een voorbeeld aan bedrijven zoals Bol.com. Deze weten uitstekend met hun klanten om te gaan en lossen het ook op met de klant!

 

IK ZEG DAN OOK HIERBIJ MIJN CONTRACT OP!

 

icon

Beste antwoord door Boris 1 September 2022, 14:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Jacq_yoyoyo, dank voor je bericht en welkom op de Community! Dit is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben. Ik ben daarom direct gaan kijken wat er precies misgaat om je meer duidelijkheid te geven over de gang van zaken. 

Betreft de TV diensten; ik zie direct terug dat we daar eerder contact over hebben gehad. In maart j.l. heb ik daarom persoonlijk voor jou de TV Box omgeruild. Na deze ruil hebben we inderdaad vernomen dat de verbetering er nog niet was. We hebben hierna getracht je te helpen door middel van verschillende stappen te doorlopen, waarbij verschillende problemen zijn geconstateerd. Voordat we de conclusie kunnen trekken die wij op 3 augustus hebben kunnen geven, is er vanuit ons alles aan gedaan om je te helpen hiermee.

Ook ben ik direct gaan kijken of de vergoeding in orde is gemaakt. Dat is inderdaad het geval, maar is deze nog niet meegenomen op de rekening van augustus. De € 15,00 die daarom nog openstaat, zal worden verrekend met de volgende factuur. Dit moet dus helemaal goedkomen. Wij vragen, ook in lijn met onze algemene voorwaarden, inderdaad of de rekeningen elke maand kunnen worden betaald. Mocht er een netwerkstoring voorkomen en duurt deze langer dan 12 uur? Dan kan er een vergoeding worden aangemaakt. De algemene voorwaarden vind je hier terug: Algemene voorwaarden | T-Mobile.

Bij een klacht helpen we je graag, ook via onze social kanalen. Mocht je daarom vragen hebben, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar. 

Reageer