Beantwoord

3 maanden of 6 maanden korting?

  • 3 September 2021
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 3
  • is een King Poster
  • 64 reacties

Hallo,

 

Ik ben sinds een week overgestapt van Tele2 naar TM.

Ik krijg 3 maanden korting op mijn abonnement, ik betaal dus geen tv.

Nu zie ik op jullie site dat een nieuwe abonnee 6 maanden geen tv hoeft te betalen.

Hoe zit dat?

 

 

icon

Beste antwoord door eric 3 September 2021, 15:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Rul 

De 6 maanden pakketkorting geldt alleen voor als je internet en tv afneemt dus niet bij alleen internet.

Die 3 maanden korting heb je die telefonisch gekregen?

Reputatie 3

Daarom is mijn vraag ook terecht, ik heb internet en tv afgenomen.

Kan me niet meer herinneren of dat telefonisch is afgesproken.

Reputatie 7
Badge +15

@Rul 

Wellicht kan het zo zijn dat wanneer jij de bestelling had geplaatst er een pakketkorting was van 3 maanden en nu dus 6 maanden.

Reputatie 3

Zou kunnen, de bestelling was een week of 5 geleden, schat ik.

Wellicht dat iemand dat weet.

Reputatie 7
Badge +14

De actie met 6 maanden is er pas sinds kort. Acties komen en gaan en zijn elke keer anders. Ze zijn van toepassing op het moment dat je een abonnement afsluit. Jij hebt dat al gedaan met de vorige actie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rul, heel begrijpelijk dat je eventjes poolshoogte neemt, het is soms tricky bij te houden wanneer, welke korting precies geldt. De nieuwe actieperiode waarin de 6 maanden korting op TV geldt, geldt tussen 9 augustus 2021 en 3 oktober 2021. Omdat jij jouw aanvraag hiervóór hebt gedaan, val je binnen een andere actieperiode.

Hopelijk hebben we hiermee je vraag beantwoord! Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn, schroom niet te vragen: we zitten allemaal te allen tijde voor je klaar op de Community.

Een geweldig weekend toegewenst! 😄🌞

Reputatie 3

Dammit, vette pech.

 

Fijn weekend!

Reageer