Beantwoord

4G sim kaart als backup voor T-Mobile Thuis

  • 26 October 2021
  • 9 reacties
  • 580 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Goedendag,

Onze buren hebben Ziggo internet en hebben nu een 4G som kaart gekregen die men kan gebruiken bij storing op het Ziggo netwerk, zonder extra kosten.
Ik hoop dat T-Mobile Thuis ook zo’n service gaat beginnen, top idee van Ziggo om te zorgen als er een bedraad storing is dat men kan overschakelen op 4G.

Nu men deze service heeft bij Ziggo zit ik er toch aan te denken om over te gaan en kleine investering in een 4G modem te verrichten, in deze tijd met thuis werken is een backup wel fijn bij een storing.

Hoop dat T-Mobile zo iets dergelijks ook gaat krijgen.

Met vriendelijke groet.

Nog een tevreden klant maar nog tevredener als er een 4G backup zou zijn en ja net zoals Ziggo grtais ook nog wel.

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 October 2021, 14:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @PD4MM Welkom, hopelijk heb je zo’n extra optie niet nodig.
Persoonlijk lijkt mij dat een duur grapje! 

Mijn familieleden zitten ook bij ziggo en die weten van niets.

Deelt Ziggo die kaarten standaard uit? Ik kan er nog niets over terug vinden op hun site?

 

Goedemorgen @PD4MM Welkom, hopelijk heb je zo’n extra optie niet nodig.
Persoonlijk lijkt mij dat een duur grapje! 

Mijn familieleden zitten ook bij ziggo en die weten van niets.

Deelt Ziggo die kaarten standaard uit? Ik kan er nog niets over terug vinden op hun site?

 

Effe goed Googlen ;-)

https://tweakers.net/nieuws/185680/ziggo-levert-back-upinternet-via-simkaart-bij-nieuwe-zakelijke-abonnementen.html

Goedemorgen @PD4MM Welkom, hopelijk heb je zo’n extra optie niet nodig.
Persoonlijk lijkt mij dat een duur grapje! 

Mijn familieleden zitten ook bij ziggo en die weten van niets.

Deelt Ziggo die kaarten standaard uit? Ik kan er nog niets over terug vinden op hun site?

 

Wat je schrijft niet nodig klopt zeker echter als je het nodig hebt is het wel handig en heb bij d eburen nog eens nagevraagd en ja ze hebben dus wel een zakelijk abb. en is het nog niet beschikbaar voor consument, maar wie weet want het blijft wel verschil maken met keuze tussen ISP’s
En het werkt goed, ze gebruiken namelijk een Draytek Router en bij weg val van Ziggo schakeld de Draytek vlekkeloos over op 4G, dus ook bij een storing, toch iets wat in deze tijd belangrijk is aangezien videovergaderingen etc etc etc.

Ze hebben dus wel een USB stick zelf moeten kopen, ze konden ook een 4G modem bij Ziggo kopen maar deze was niet geschikt voor de Draytek router dus hebben ze zich een zelf gekocht en werkt echt goed, zou fijn zijn als T-Mobile Thuis ook zoiets zou opstarten.

Beter als je het niet nodig hebt maar als is het wel prettig en als Ziggo het aanbied dan zou ik zeggen T-Mobile duik in deze materie want hier kriebelt het nu wel om over te gaan stappen en KvK is zo aangevraagd ;-)

Reputatie 7
Badge +14

@PD4MM Dank je! Aha zakelijk dus! Dat stond er niet bij in je eerste bericht.

Evengoed nu met het thuiswerk zakelijk of niet zou iedereen die optie moeten kunnen krijgen.

Als je bij TM storing hebt kan je soms één unlimited kaart krijgen maar dan heb je ook mobile van TM nodig om een hotspot te maken.

Zelf ben ik weggegaan bij ZIGGO door de vele storingen.

De moderators in deze community lezen alles en tips worden zeker serieus genomen dus wie weet in de toekomst!
MVG. Cristien 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PD4MM 

T-Mobile biedt sinds kort ook zakelijk internet aan waarbij je een 4G back up hebt bij eventuele storingen zodat je nooit offline gaat 🙂

https://www.t-mobile.nl/zakelijk/internet

Reputatie 7
Badge +14

@PD4MM Kijk aan dus TM doet dat al heeft Ziggo vast van TM gepikt @Waqqas 😂 wel top voor zakelijk gebruik.

Reputatie 7
Badge +14

@PD4MM  Extra informatie over Zakelijk internet hopelijk heb je er iets aan! 

Fijn weekend!

@PD4MM  Extra informatie over Zakelijk internet doe er je voordeel mee!

Fijn weekend!

Bedankt voor d einfo en weekend groet echter zo jammer dat het alleen voor zakelijk is, heb wel GSM abb en T-Mobile thuis internet en zou idd gebruik willen maken van die Backup en heb een geschikte router ervoor, namelijk een Draytek die men fijn kan instellen als Backup maar helaas geen KvK dus dan zal zakelijk ook wel niet lukken.
Waarom die backup, namelijk voor mijn weerstation site, dat die altijd uptodate kan blijven
Weerstation-Parkstad.nl

Jammer dat ik dus geen gebruik van deze top service gebruik kan maken, hoop dat T-Mobile dit mee leest en misschien denkt van och, die klant is al jaren klant, echt al jaren, zeker over de 15 jaar en altijd netjes betaald en dan maar een zakelijk abb. toestaan zonder KvK.
Maar ben bang want KvK zegt meer als jaren lange op tijd betalende klant, zoiets vreemds en extra in de kosten te steken voor een kvK nummer wat geen meer waarde heeft zie ik ook niet zitten, jammer.

Toch bedankt en een fijn weekend

Reputatie 7
Badge +14

Beste @PD4MM Reken maar dat TM dit leest! Of ze er iets mee kunnen in de toekomst weet ik niet! 
Zelf denk ik dat er steeds meer mensen (moeten)willen  thuiswerken, het lijkt mij dus echt ideaal maar misschien ook duur!? 
Groetjes