Beantwoord

5-7-2022 Geen T-Mobile thuis internet in Hoevelaken


Sinds 10:15 ( 5 juli 2022 ) is er geen T mobile thuis internet in Hoevelaken.

Volgens de storing site is er niks aan de hand. Wie heeft er nog meer last van ?

icon

Beste antwoord door Norbertk 6 July 2022, 13:55

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Norbertk 

Betreft dit een DSL of glasvezel verbinding?

Indien je glasvezel hebt welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Norbertk,

Fijn dat je hiervoor een topic hebt opgericht, dat moet natuurlijk opgelost worden! 

Wij hebben verder geen meldingen over Hoevelaken ontvangen. Ik neem aan dat je het modem en een eventuele Media Converter al van het stroom af hebt gehaald? Zou je foto’s kunnen delen van de lampjes op het modem en een eventuele Media Converter?

Graag had ik meteen een persoonlijke analyse voor je uitgevoerd, alleen zo te zien heb je jouw thuis voor T-Mobile abonnement nog niet gekoppeld aan jouw thuis account. Daarom raad ik je graag aan om mij een privébericht te sturen met de volgende informatie:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen!

Bedankt !

Het is opgelost !  Het probleem zat hier in het glasvezelnetwerk van Hoevelaken. Voor sommige straten lagen alle providers er uit.

Het lag dus zeker niet aan T-mobile.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Norbertk Fijn dat het opgelost is, bedankt voor de herstelmelding! Heel veel plezier toegewenst met jouw verbinding! 😄

Sinds 10:15 ( 5 juli 2022 ) is er geen T mobile thuis internet in Hoevelaken.

Volgens de storing site is er niks aan de hand. Wie heeft er nog meer last van ?

Ik heb al 2 dagen geen thuis internet en TV. Guidion kan pas morgen langskomen om te kijken, wat ik heel jammer vind. Dit maakt thuiswerken echt onmogelijk. Glasvezel is sinds kort bij mij aangelegd, dus het zou daaraan kunnen liggen. Een aantal vna mijn buren die ik gesproken heb, hebben ook al sinds twee dgaen geen internet en tv. Sommige zitten bij een andere provider. Ik vind het raar dat ik niks hierover kan vinden bij storingen. dat zou wel handig zijn voor de registratie en monitoring!!!!

 

postcode 1052 ZP 

ik kan geen topic plaatsen...vandaar mijn reactie hier.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @ashwin1984 ,

Ik zag net in je eigen topic: sss dat je daar al verder gegaan bent.
Heel goed, dan krijg je daar verder antwoord als het nodig is.

Goede avond heb al bijna een uur geen internet verbinding los lampje blijf rood knipperen . T-Mobile thuis gebeld. Maar die is al dicht .

Ook de instructies gevolgd van het filmpje nog steeds niks kan iemand me misschien helpen mee en of weten jullie een ander manier hoe in vandaag nog T-Mobile klantenservice kan bereiken. 

Vorige week was het de wifi vandaag internet pf

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Shary85 

Kun je eens een foto van het glasvezelaansluitpunt en van de witte Huawei ONT op 1 foto plaatsen?

En helpt het om de Huawei ONT even van het stroom te halen?

Goede middag ik ga nu kijken hoe ik die foto maak en stuur. 

Ja heb al meerdere keren aan en uit gedaan maar helaas niks. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Shary85, goed dat je direct foto's meestuurt, dankjewel! Ik zal deze toevoegen aan het uitstaande incident zodat de techneuten het verder kunnen oppakken. Gelukkig zie ik dat de technische dienst het ticket al doorgestuurd gekregen heeft. Doorgaans wordt het dan binnen maximaal vier werkdagen behandeld.

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Goede morgen Jason . 

Nee ik ben helaas Lebara als telefoon provider.

Ik heb wel net een collega van u gesproken van T-Mobile. 

En die heeft me een het ander uitgelegd .

Dus is maar afwachten dan..

Heel erg bedankt voor u aanbod.

We kunnen niks doen dan nog even wachten.

Vriendelijke groeten shary 

Reputatie 7

Hi @Shary85, merci voor deze terugkoppeling! Super dat je een heldere uitleg hebt gekregen van mijn collega. Ik stel jouw geduld en begrip enorm op prijs. Fingers crossed dat je heel snel weer online bent! ❤