aanpassingen van Naam contract T-mobile Thuis

  • 10 May 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond, 

Al enige tijd geleden heb ik jullie benaderd om de tenaamstelling van de Thuis aansluiting van T-mobile voor mijn moeder aan te passen. Tot op heden is dit nog niet gebeurd, en ik ben benieuwd hoe ik dit wel op korte termijn kan realiseren. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice, die zouden het aanpassen ook omdat het mobiele abonnement van mijn moeder wel de juiste tenaamstelling heeft. Mijn vader die het contact op zijn naam had afgesloten is overleden afgelopen jaar. Kunnen jullie aangeven hoe dit op korte termijn te realiseren valt?

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Astuiver, allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies!

Dit soort situaties laten we door een extern bedrijf doen genaamd Closure. Op onze website (link is klikbaar) kun je dit doorgeven aan Closure. Het is een gemakkelijk stappenplan om te volgen. We willen het natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken! Hopelijk zal het spoedig verlopen. Ik wens jullie heel veel sterkte! Als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen, hoor ik het graag.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Astuiver, allereerst gecondoleerd met dit enorme verlies!

Dit soort situaties laten we door een extern bedrijf doen genaamd Closure. Op onze website (link is klikbaar) kun je dit doorgeven aan Closure. Het is een gemakkelijk stappenplan om te volgen. We willen het natuurlijk zo makkelijk mogelijk maken! Hopelijk zal het spoedig verlopen. Ik wens jullie heel veel sterkte! Als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen, hoor ik het graag.

Reputatie 2

Ik heb afgelopen week contact gehad met Closure nav de wijzigingen die via hun aangevraagd moeten worden. Zij gaven aan dat dit andermaal bij jullie onder de aandacht zou worden gebracht, maar tot op heden hebben ik en mijn moeder geen terugkoppeling ontvangen dat dit geregeld is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Astuiver het duurt inderdaad erg lang. Zou je voor mij het klantnummer in je profiel kunnen zetten? Dit lijkt op ABC12345, drie letters en vijf cijfers. Lukt het niet om deze te vinden, wil je mij dan het postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen!

Reageer