Beantwoord

aanvraag klantvoordeel na 18 dagen nog niet actief

  • 27 August 2021
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Sinds 9 augustus ben ik bezig om klantvoordeel actief te krijgen maar dit is nog steeds aan de tmobile thuis kant nog steeds niet actief. Meerdere keren gebeld met klantenservice en de medewerkers zeggen steeds we gaan een melding maken maar er gebeurd gewoon niets! Technisch probleem zeggen ze. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

 

Vriendelijke groet,

Mic

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 27 August 2021, 16:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mic1971,

Bedankt voor de terugkoppeling! Het zal inderdaad voor het klantvoordeel geen probleem vormen dat jouw Thuis abonnement een andere tenaamstelling heeft. Met deze extra informatie werken wij hard door aan het openstaande onderzoek en wij hopen dit snel voor je recht te kunnen zetten. Wij zullen er zeker voor zorgen dat al het voordeel dat je momenteel ontbreekt gecompenseerd zal worden en wij gaan ons best doen om je snel goed nieuws te brengen!

1. Mijn thuis abo staat heb ik de naam van mijn 1 manszaak opgegeven voor mobiel gewoon mijn eigen naam. Dit moet niet uitmaken  toch?

2. 

Nog even geduld...

Je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan Klantvoordeel. Je ziet hier dan jouw Klantvoordeel overzicht met alle leden.

Je huidige adres:
Hier staan mijn adres gegevens het zelfde als bij mobiel.

Meld alvast alle T-Mobile en/of Tele2 mobiele abonnementen aan voor Klantvoordeel en zorg dat deze abonnementen op exact hetzelfde adres staan als hierboven weergegeven. Je kunt de T-Mobile mobiele abonnementen aanmelden via My T-Mobile en je Tele2 mobiele abonnementen via MijnTele2.

state-002_small.png

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mic1971, welkom op de Community!

Momenteel zijn er problemen met de doorloop en doorvoer van Klantvoordeel, sorry daarvoor. Voordat we echter tot overhaaste conclusies komen - dit speelt slechts bij een selecte groep gebruikers - wil ik graag één en ander uitsluiten met je:

  1. Staan alle gegevens in het My T-Mobile Thuis account (profiel) exact hetzelfde als in de My T-Mobile app (Mobiel)? Dus ook puntjes achter voorletters, zelfde spelling, zelfde adres etc.
  2. Welke melding zie jij wanneer je aan de Thuis-kant inlogt?

Mocht het zo zijn dat je inderdaad getroffen bent door dit issue, dan melden we het aan in het reeds uitstaande onderzoek. Zo kunnen de problemen zo snel mogelijk verholpen worden!

Reageer