Beantwoord

Aanvraag voor klantvoordeel duurt te lang

  • 12 August 2021
  • 29 reacties
  • 621 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik wacht al 2 weken voor de klantvoordeel. Er staat het is nog in behandeling. De aanvraag is op 28 juli aangevraagd. Is het normaal of is er iets aan de hand?

icon

Beste antwoord door Boris 20 August 2021, 11:20

Bekijk origineel

29 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ak16 

Je krijgt klantvoordeel bij T-Mobile als je 2 of meer abonnementen hebt.

Je dient klantvoordeel voor beide abonnementen in het bijbehorende T-Mobile account te activeren. Je kan proberen de abonnementen afmelden voor klantvoordeel en nog eens aanmelden via Deze pagina

Hallo @Ak16 

Je krijgt klantvoordeel bij T-Mobile als je 2 of meer abonnementen hebt.

Je dient klantvoordeel voor beide abonnementen in het bijbehorende T-Mobile account te activeren. Je kan proberen de abonnementen afmelden voor klantvoordeel en nog eens aanmelden via Deze pagina

@Waqqas Ik heb twee abonnementen. Thuis en mobiel. Allebei aangemeld. bij mobiel is gelukt en bij thuis staat aanvraag wordt verwerkt. En via jouw link ik kreeg dit : 

Deze T-Mobile Thuis aansluiting kon niet worden aangemeld voor Klantvoordeel. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ak16 

Kan je in de T-Mobile thuis account bij instellingen de instellingen voor WiFi en email aanpassen?

Als je dat niet kan dan is je thuis abonnement administratief mogelijk nog niet verwerkt, je dient dan even te wachten op de reactie van een moderator zodat zij dit voor je na kunnen kijken.

@Waqqas Dat kan ik wel wijzigen ja.

Reputatie 7
Badge +15

@Ak16 

Is het adres voor mobiel en thuis hetzelfde?

@Waqqas Ja, zeker. Ik heb ook klantenservice gebeld. Ze zeiden dat het naar de juiste afdeling gaat, ze gaan kijken , maar het duurde te lang 2 weken , tweede keer zeiden ze binnen 48 uur maar er gebeurt niks  

Reputatie 7

Hoi @Ak16 ,

Excuus voor het ongemak en welkom bij de Community! Ik ben het voor je na gegaan en zie dat we het probleem nog in onderzoek hebben. Onze specialisten zijn bezig om dit voor je op te lossen. Ik begrijp dat er verwarring is door de communicatie van onze klantenservice. De verwerkingstijd voor zo'n danig probleem met het Klantvoordeel ligt momenteel rond de veertien dagen. Ik vermoed dat we na het weekend dan ook meer informatie voor je hebben. Mocht je rond die tijd nog niks hebben gehoord, laat het vooral weten. Dan ga ik hier voor je achteraan! 

@Boris Nog steeds niks gehoord.

Reputatie 7

Hi @Ak16 ,

Goed dat je het bij mij aankaart! Ik heb onze specialisten die dit onderzoeken aan de mouw getrokken om het op te pakken, ik verwacht dat het zo snel mogelijk wordt opgepakt. Excuus voor het ongemak! Weet dat wanneer het Klantvoordeel weldra is verwerkt, ik de misgelopen kosten alsnog aan je zal vergoeden. Vind ik namelijk wel zo netjes. Laat je het weten als je met vragen zit? Ik hoor het graag van je! 

Ik heb hier ook mee te maken wacht al 18 dagen op de mobiel kant sta ik aangemeld maar op de thuis kant is het nog niet actief heb al meerdere keren met de klantenservice gebeld medewerkers zeggen we gaan een melding ervan maken maar er gebeurd gewoon niets. 

 

Vriendelijke groet Mic

Reputatie 7

Hi @Mic1971, heel goed dat jij dit aangeeft! Wat balen dat het bij jou ook vastloopt. Ik wil je graag meegeven dat dit probleem groter blijkt te zijn en bij ons bekend is. Er wordt momenteel dan ook hard aan gewerkt achter de schermenom dit op te lossen. Excuses hiervoor. Ik hoop dat het snel is opgelost. En weet dat ook jij de kosten die je nu hebt misgelopen, terug gaat krijgen zodrahet weer werkt! 

@Mic1971 Ik wacht al meerdan een maand en nog steeds niks gebeurd :) 

Ik kan niet begrijpen dat dit zo lang moet duren voor zo iets eenvoudigs. Als je voor unlimited kies krijg je ook dubbele snelheid thuis dit loop je al die tijd mis. Dit gaan ze compenseren. Hoe dan? Hoor alweer 5 dagen niks ook niet hier. :(

Reputatie 7
Badge +8

@Ak16 @Mic1971 Zo te zien is het een complexer probleem dan gehoopt en betreft dit de hele Klantvoordeelwerking. Er staat hier al een incident open bij onze specialisten. Als ik het per direct voor jullie kon oplossen, had ik dit zeker voor jullie gedaan! Wij hopen net als jullie dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Bedankt voor jullie engelengeduld!:pray:

Ik kan niet begrijpen dat dit zo lang moet duren voor zo iets eenvoudigs.

 

Ik ken de achterliggende systemen niet, maar kan mij niet voorstellen dat het eenvoudig is aangezien het dan al wel opgelost was geweest. Het zou eenvoudig zijn geweest als het een kwestie zou zijn van een vinkje zetten. Maar als het achterliggende systeem niet werkt (om dat verzoek ook te verwerken) dan kunnen er vele vinkjes gezet worden maar zit je met het probleem dat zich nu afspeelt.

 

Als je voor unlimited kies krijg je ook dubbele snelheid thuis dit loop je al die tijd mis. Dit gaan ze compenseren. Hoe dan? Hoor alweer 5 dagen niks ook niet hier. :(

Hierover kan nog weinig gecommuniceerd worden omdat er ook niet bekend is hoelang het nog gaat duren. Vaak wordt bij een storing een compensatie/coulance toegepast die afhankelijk is van de duur, prijs van de dienst etc. Tot het opgelost is wordt er over het algemeen inhoudelijk niets gezegd.

Beste klantenservice,

Ik heb last van exact hetzelfde probleem.
Inmiddels zo'n 4 weken geleden een aanvraag tot klantvoordeel gestuurd. Ik heb naast ons T-mobile thuis abonnement een mobiel abonnement afgesloten met 1GB mobiel internet. Dit zou dan d.m.v. klantvoordeel aangevuld worden tot 2,5GB. Zo lang mijn aanvraag loopt heb ik slechts 1GB en dat is er natuurlijk zo doorheen (al een aantal keer aanvullers moeten kopen).
Wanneer kan ik verwachten dat de aanvraag verwerkt is?

Alvast bedankt. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bjavrancken 

Werken je T-Mobile thuis diensten al? En helpt het om je voor klantvoordeel af te melden en dan weer aanmelden?

Goedemiddag, 

 

Ook bij mij duurt het extreem lang voordat klantvoordeel geactiveerd is. Alle diensten werken, alle instellingen zijn juist. een uur aan de telefoon gezeten met medewerker die er ook niet achter kwam en het naar de juiste afdeling gestuurd heeft. Vervolgens nu meer dan twee weken aan het wachten en een te hoge factuur gehad omdat klantvoordeel niet werkte. 

Via mail en chat geen reactie. 

Heel vervelend.

Hallo @Waqqas ,

Het T-mobile thuis abonnement hebben we al ruim een half jaar, die werkt dus helemaal. 

Via de link die ik hierboven heb gevonden kan ik me alleen opnieuw aanmelden, niet afmelden.

Bij het aanmelden krijg ik de volgende melding, dus dat werkt ook niet. 

 

Reputatie 7

Hoi @bjavrancken @henk de groot ,

Dank jullie voor het aan de kaak stellen van dit probleem. Op dit moment zien we bij enkele klanten het Klantvoordeel niet juist kan worden geactiveerd. Onze specialisten zijn hard aan het zoeken naar oorzaak en oplossing. Excuses voor het ongemak. Wanneer de problemen met het Klantvoordeel zijn verholpen, kan er altijd gekeken worden naar het eventueel misgelopen kortingsbedrag. We houden jullie op de hoogte.

Ik kan klantvoordeel voor thuis ook niet activeren
- Adres is voor beide accounts hetzelfde
- Ik krijg de (2) aanvraag wordt verwerkt pagina
- https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren geeft "Deze T-Mobile Thuis aansluiting kon niet worden aangemeld voor Klantvoordeel. Bel voor .."
- Als ik ben ingelogd voor thuis en ik probeer in te loggen voor mobiel https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/Login dan krijg ik https://www.t-mobile.nl/geen-toegang Alleen na een tijdje kan ik weer inloggen voor mobiel.
- Op https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel werkt de "VOEG THUIS ABONNEMENT TOE" "Voeg toe" knop niet, er staat dan "Er is al een Thuis abonnement actief op dit adres."
- firefox en edge browser geprobeerd
 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Noormanman, bedankt voor het melden! Onze collega’s zijn momenteel druk bezig om het onderzoek uit te voeren. Het is nu nog niet precies bekend wanneer het opgelost wordt, maar we houden jullie op de hoogte wanneer er nieuws te melden is.

Kan het zijn dat dit komt omdat mijn postcode bij thuis “1234AB” is en bij mobiel “1234 AB”? Kunnen jullie mijn thuis account veranderen in “1234 AB”?  (en dan natuurlijk mijn echte postcode, maar dan met een spatie ertussen!)

Reputatie 7

Hi @Noormanman ,

Vanuit het onderzoeksteam begrijp ik dat er inmiddels een hotfix heeft plaatsgevonden en dat het nu helemaal mogelijk moet zijn om het Klantvoordeel op een juiste manier toe te voegen. Wil je ons laten weten of het ook werkt bij jou? 

Helaas lukt het nog steeds niet!

Op https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren werkt het niet

 

Bij my t-mobile thuis staat nog steeds:
 

 

En op mijn mobiele abo pagina
 

geeft

 

Reageer